گروه بورس‌فلزات- دیروز قیمت میلگرد در بازار غیررسمی از نوسان برخوردار بود.
به گزارش خبرنگار دنیای‌اقتصاد، قیمت میلگرد ۸ آجدار کلاف اهوازی طی روز گذشته بدون تغییر بود و به همان مبلغ ۶هزار و ۵۵۰ریال به فروش رسید.

طی این مدت، میلگرد 10 آجدار شاخه و 12 آجدار اردبیل نیز بدون هیچ‌گونه نوسانی در قیمت به مبلغ 6هزار و 400ریال عرضه شد.
دیروز برخلاف ۱۰روز گذشته قیمت میلگرد ۱۴ و ۱۶ آجدار میانه با کاهش ۲۰ریالی در هر کیلو روبه‌رو شد، به گونه‌ای که به مبلغ ۶هزار و ۴۱۰ تا ۶هزار و ۴۰۰ریال مبادله شد.
این گزارش می‌افزاید: همچنین روز گذشته میلگرد 10 آجدار شاخه،‌ 10-A2 شاخه و 12 آجدار کرمانشاه بدون تغییر به مبلغ 6هزار و 340 ریال به فروش رسید.
میلگرد ۲۲ و ۲۵ آجدار میانه نیز بدون تغییر به همان مبلغ ۶هزار و ۴۰۰ریال به فروش رسید.
این گزارش حاکی است: همچنین طی روز گذشته قیمت میلگرد 18 و 20 آجدار میانه نسبت به 10 روز گذشته با افزایش 20 و 30ریالی در هر کیلو مواجه و به مبلغ 6هزار و 400ریال مبادله شد.
طی مدت یاد شده، سبد تیرآهن ریز با افزایش قیمت روبه‌رو شد به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن ۱۴ با افزایش ۵هزار ریالی به مبلغ یک‌میلیون و ۱۳۰هزار ریال در بازار غیررسمی عرضه شد.
در این مدت همچنین قیمت هر شاخه تیرآهن 16 و 18 نیز با افزایش 20هزار ریالی معادل یک‌میلیون و 460هزار ریال و یک‌میلیون و 840هزار ریال بود. اما دیروز هر شاخه تیرآهن 20 با افت قیمت 10هزار ریالی نسبت به روز قبل از آن به مبلغ 2میلیون و 570هزار ریال عرضه شد.
دیروز اما سبد تیرآهن درشت بدون نوسان قیمت به همان مبلغ ۲میلیون و ۷۸۰هزار ریال، ‌۳میلیون و ۵۰۰هزار ریال و ۴میلیون و ۷۸۰هزار ریال در بازار غیررسمی مورد مبادله قرار گرفت.