دیروز جمعا ۳۳هزار و۶۶۰ تن انواع فولاد، مس و روی به ارزش ۴۲۳میلیارد و ۲۰میلیون و ۹۱۰هزار ریال در بورس فلزات تهران داد‌وستد شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس فلزات تهران، تالار این بورس در روز یکشنبه شاهد جمعا ۶۴هزار و۶۲۰ تن عرضه و در مقابل ۴۷هزار و۸۴۰ تن تقاضا برای محصولات فوق‌الذکر بود. این گزارش حاکی است، در روز یکشنبه در گروه محصولات فولاد، ۳۰هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات فولادی در ۷رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۱۸۷میلیارد و ۲۸میلیون و ۶۵۰هزار ریال به صورت نقد و سلف داد‌و‌ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۶۱/۹۰ و ۳۱/۴۴درصد از کل بازار را در این روز به خود اختصاص داد.

در روز مورد بررسی ۳هزار و ۱۲۰ تن از انواع محصولات مسی نیز به ارزش ۲۳۴میلیارد و ۶۱۲میلیون ۲۶۰هزار ریال در ۳ رینگ معاملاتی جداگانه به صورت نقدی داد‌و‌ستد شد که از نظر حجم و ارزش ۲۷/۹ و ۴۶/۵۵درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

براساس این گزارش در جلسه معاملاتی روز یکشنبه در گروه محصولات روی نیز۴۰ تن شمش روی در یک رینگ معاملاتی به ارزش یک‌میلیارد و ۳۸۰میلیون ریال به صورت نقدی داد و ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۱۲/۰ و ۳۲/۰درصد از کل بازار را به خود

اختصاص داد.

همچنین در این روز با وجود عرضه ۴۰۰ تن شمش آلومینیوم و تقاضا ۱۶۰ تنی برای آن به دلیل به توافق نرسیدن خریداران و فروشندگان هیچ گونه معامله‌ای در این گروه انجام نشد.

در روز یکشنبه در گروه محصولات کنسانتره هیچگونه عرضه‌ای صورت نگرفت.