گروه بورس فلزات- دیروز قیمت میلگرد در بازار غیر رسمی از ثبات نسبی برخوردار بود.
به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، دیروز بازار میلگرد بسیار آرام و با ثبات بود به گونه‌ای که از ابتدای هفته جاری این محصول بدون هیچ گونه تغییری در بازار غیر رسمی عرضه شد.
بنا براین گزارش طی مدت یاد شده میلگرد 8آجدار کلاف اهوازی همانند سه روز نخست هفته جاری به قیمت 6هزار و 550ریال عرضه شد. در این مدت میلگرد 10آجدار شاخه و 12آجدار اردبیل نیز بدون تغییر قیمت همانند سه روز نخست هفته جاری در بازار غیر رسمی به فروش رسید.

میلگردهای ۱۴تا۲۵میانه نیز طی روز گذشته بدون نوسان به قیمت ۶هزار و ۴۱۰ تا ۶هزار و ۴۴۰تومان در بازار غیر رسمی عرضه شدند.
این گزارش می افزاید: برخلاف ثبات نسبی قیمت در بازار میلگرد اما نرخ تیرآهن ریز و درشت با نوسان مواجه بود به گونه‌ای که طی روز گذشته سبد تیرآهن ریز از افزایش قیمت برخوردار شد.
بنابر این گزارش دیروز قیمت هر شاخه تیرآهن ۱۴با رشد ۱۰هزار تومانی به مبلغ یک‌میلیون و ۱۷۰هزار ریال رسید.
طی مدت یاد شده همچنین قیمت هر شاخه تیرآهن 16و18 با افزایش 55هزار ریال و 20هزار ریال به یک‌میلیون و 515هزار ریال و یک‌میلیون و 880هزار ریال عرضه شد.
طی این مدت در میان سبد تیرآهن درشت هر شاخه تیرآهن ۲۰و۲۲ با کاهش و هر شاخه تیرآهن ۲۷با افزایش نرخ روبه‌رو بود.
این گزارش حاکی است دیروز قیمت هر شاخه تیرآهن 20و22 با کاهش نرخ 10هزار ریالی و 40هزار ریالی معادل 2میلیون و 590هزار ریال و 2میلیون و 810هزار ریال در بازار غیر رسمی مبادله شد.
در این میان هر شاخه تیرآهن ۲۴ نیز بدون تغییر به همان قیمت ۳میلیون و ۵۳۰هزار ریال طی روز گذشته در بازار غیر رسمی عرضه شد.
همچنین دیروز قیمت هر شاخه تیرآهن 27 با رشد 30هزار ریالی به مبلغ 4میلیون و 780هزار ریال رسید.