دیروز در بورس فلزات تهران، جمعا ۲۵۵ تن انواع آلومینیوم، کنسانتره فلزات گرانبها و مولیبدن به ارزش ۳۱میلیارد و ۸۴۴میلیون و ۱۲۰هزار ریال دادوستد شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس فلزات تهران، تالار این بورس در روز سه شنبه شاهد جمعا ۶۰۰ تن عرضه و در مقابل ۴۳۰ تن تقاضا برای محصولات فوق‌الذکر بود. این گزارش حاکی است، در روز سه شنبه در گروه کنسانتره مولیبدن، در ۱۵ رینگ معاملاتی جداگانه مقدار ۱۹۰ تن سولفور مولیبدن به ارزش ۵۱میلیارد و ۳۷۵میلیون و ۲۰۰هزار ریال به صورت نقدی داد و ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۵۱/۷۴ و ۹۷/۹۱درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

همچنین در گروه محصولات آلومینیومی نیز در یک رینگ معاملاتی مقدار ۶۰ تن انواع محصولات آلومینیوم، به ارزش یک میلیارد و ۵۷۲میلیون ریال به صورت نقدی معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۵۳/۲۳ و ۷۹/۲درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش در جلسه معاملاتی روز سه شنبه ۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها در یک رینگ معاملاتی به ارزش ۲میلیارد و ۹۵۵میلیون ریال به صورت نقدی داد و ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۹۶/۱ و ۲۴/۵درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

در روز سه‌شنبه در گروه محصولات فولاد، مس و روی هیچگونه عرضه ای صورت نگرفت.