گروه بورس فلزات - قیمت انواع فلزات غیرآهنی در رینگ مبادلاتی دوم جولای بورس فلزات لندن با رشد همراه بود در این میان تنها نیکل بود که قیمتش کاهش یافت.

بنابراین گزارش، آلومینیوم در هر تن ۱۹دلار رشد قیمت را نسبت به آخرین مبادلات در روز ۲۹ ژوئن تجربه کرد و با نرخ دو هزار و ۶۹۰ دلار به صورت نقدی خریداری شد.
فروش نقدی این فلز نیز با نرخ دو هزار و 690دلار و 50سنت انجام شد.
همچنین خرید و فروش سه ماه این محصول با پیش‌بینی رشد قیمت آن از سوی فعالان بازار با نرخ دو هزار و ۷۴۰ و دو هزار و ۷۴۲دلار در هر تن مورد مبادله قرار گرفت.
مس نیز در مبادلات دوم جولای بورس فلزات لندن با پشت سر گذاشتن بیشترین رشد قیمت با نرخ 7هزار و 730دلار خریداری شد.
افزایش نرخ این محصول طی مبادلات دوم جولای نسبت به ۲۹ ژوئن معادل هر تن ۱۹۱دلار بود.
فروش نقدی این محصول نیز با نرخ 7هزار و 730دلار و 50سنت صورت گرفت.
خرید و فروش سه ماهه این محصول نسبت به مبادلات نقدی با اندکی افت قیمت مواجه شد. این فلز با نرخ ۷هزار و ۶۲۵دلار به صورت نقدی خریداری شده و با قیمت هر تن ۷هزار ۶۳۰دلار به فروش رسید.
بر اساس این گزارش روی نیز در مبادلات دوم جولای در هر تن 26دلار رشد همراه شد. روی با نرخ سه‌هزار و 400دلار به صورت نقدی خریداری شده و با نرخ سه‌هزار و 400دلار و 50سنت فروخته شد.
خرید و فروش سه ماهه روی در مبادلات بورس فلزات لندن با پیش‌بینی رشد اندک روبه‌رو شد. این فلز به صورت سه ماهه با نرخ سه‌هزار و ۴۰۵دلار خریداری شده و فروش سه ماهه آن هم با نرخ سه‌هزار و ۴۰۶دلار صورت گرفت.
سرب و قلع نیز در مبادلات دوم جولای با رشد به ترتیب 71 و 30دلاری در هر تن با نرخ دوهزار و 729دلار و 14هزار و 50دلار به صورت نقدی خریداری شدند.
فروش آنها نیز در دوم جولای به ترتیب با نرخ دوهزار و ۷۳۰دلار و ۱۴هزار و یک‌صد دلار در هر تن صورت گرفت.
سرب با نرخ دوهزار و 725دلار به صورت سه ماهه خریداری شده و با نرخ دوهزار و 730دلار نیز به فروش رسید.
قلع هم با نرخ ۱۳هزار و ۹۰۰دلار به صورت سه ماهه خریداری شده وبا قیمت ۱۳هزار و ۹۵۰دلار فروخته شدند.
نیکل نیز با افت 525دلاری در هر تن به نرخ 36هزار و 900دلار رسید.
این فلز با قیمت ۳۶هزار و ۹۰۰دلار به صورت نقدی خریداری شده و با نرخ ۳۶هزار و ۹۵۰دلار به فروش رسید.
خرید و فروش سه ماهه آن هم با قیمت 36هزار و 900دلار و 36هزار و 950دلار انجام شد.
موجودی انواع فلز در انبارهای بورس‌‌فلزات لندن در تاریخ دوم جولای معادل ۸۰هزار و ۸۸۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۸۲۳هزار و ۶۲۵تن آلومینیوم، ۱۱۲هزار و ۶۰۰ تن مس، ۴۵هزار و ۱۲۵تن سرب، ۸هزار و ۸۵۶تن نیکل، ۱۲هزار و ۵۶۰ تن قلع و ۷۲هزار و ۴۰۰ تن روی بود.