گروه بورس‌فلزات- دیروز قیمت تیرآهن در بازار غیررسمی باز هم افزایش را تجربه کرد.
به گزارش خبرنگار دنیای‌اقتصاد، دیروز تیرآهن ریز و درشت در بازار غیررسمی با افزایش نرخ مواجه بود، به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن ۱۴ با افزایش ۲۵هزار ریال به یک‌میلیون و ۱۵۰هزار ریال رسید. طی مدت یاد شده، هر شاخه تیرآهن ۱۶ و ۱۸ نیز با افزایش نرخ ۳۵هزار ریالی و ۲۵هزار ریالی معادل یک‌میلیون و ۴۵۰هزار ریال و یک‌میلیون و ۸۵۰هزار ریال بود.

در این مدت، هر شاخه تیرآهن 20 با افزایش 10هزار ریالی نرخ به مبلغ 2میلیون و 600هزار ریال عرضه شد.
دیروز سبد تیرآهن درشت نیز با افزایش قیمت در بازار غیررسمی روبه‌رو بود، به طوری که هر شاخه تیرآهن ۲۲ و ۲۴ با افزایش ۴۰هزار ریالی و به ترتیب به نرخ ۲میلیون و ۷۸۰هزار ریال و ۳میلیون و ۴۸۰هزار ریال ثبت شد. طی مدت یاد شده هر شاخه تیرآهن ۲۷ در بازار غیررسمی برخلاف سایر سایز‌های این محصول نسبت به روز قبل از آن بدون تغییر به همان قیمت ۴میلیون و ۶۰۰هزار ریال عرضه شد.
دیروز برخلاف تیرآهن، بازار میلگرد از آرامش برخوردار بود، به گونه‌ای که میلگرد 8 آجدار کلاف اهوازی بدون تغییر قیمت نسبت به روز قبل از آن در همان مبلغ 6هزار و 550ریال ثبت شد.
در مدت یاد شده، همچنین میلگرد ۱۰ آجدار شاخه، ۱۲آجدار اردبیل بدون تغییر قیمت نسبت به روز قبل از آن در بازار غیررسمی به نرخ ۶هزار و ۴۰۰ریال عرضه شد.
در این مدت،‌ میلگرد 14 تا 25 آجدار میانه‌ای نیز نسبت به روز قبل از آن بدون نوسان قیمتی در بازار غیررسمی ارائه شد.