در روز یکشنبه مورخ ۱۰/۰۴/۱۳۸۶ در بورس‌فلزات تهران، جمعا ۳۷‌هزار و۸۰۰‌تن انواع فولاد، آلومینیوم و مس به ارزش ۴۵۶‌میلیارد و ۳۰۳‌میلیون و ۹۶۰‌هزار ریال داد‌وستد شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس فلزات تهران، تالار این بورس در روز یکشنبه شاهد جمعا ۴۸هزار و ۴۴۰‌تن عرضه و در مقابل ۶۶‌هزار و ۳۹۰‌تن تقاضا برای محصولات فوق‌الذکر بود. این گزارش حاکی است، در روز یکشنبه در گروه محصولات فولاد، ۳۴‌هزار و ۲۸۰۰‌تن انواع محصولات فولادی در ۱۱رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۲۰۸‌میلیارد و ۴۰۳‌میلیون و ۳۲۰‌هزار ریال به صورت نقد و سلف داد‌و‌ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۶۹/۹۰و ۶۷/۴۵‌درصد از کل بازار را در این روز به خود اختصاص داد.

در روز مورد بررسی ۳‌هزار و ۴۲۰ تن از انواع محصولات مسی نیز به ارزش ۲۴۴‌میلیارد و ۹۸۷ میلیون ۵۴۰‌هزار ریال به صورت نقدی داد‌و‌ستد شد که از نظر حجم و ارزش ۰۵/۹ و ۶۹/۵۳درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

همچنین در این روز مقدار یک‌صد‌تن آلومینیوم در ۴ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۲‌میلیارد و ۹۱۳‌میلیون و ۱۰۰هزار ریال به صورت نقدی معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۲۶/۰ و ۶۴/۰‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

در روز یکشنبه در گروه محصولات کنسانتره و روی هیچ‌گونه عرضه‌ای صورت نگرفت.