گروه بورس فلزات - دیروز قیمت تیرآهن با افزایش رو به رو بود.

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، دیروز قیمت تیرآهن در بازار غیررسمی در حالی اعلام شد که افزایش نرخ را تجربه کرده بود.
بر اساس این گزارش، طی مدت یادشده تیرآهن سبد ریز با افزایش نرخ رو به رو بود به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن 14 و 18 با افزایش 10هزار ریالی نسبت به سه‌شنبه هفته گذشته به مبلغ یک میلیون و 125هزار ریال و یک میلیون و 825هزار ریال رسید.
در این مدت هر شاخه تیرآهن ۱۶ در بین سبد تیرآهن ریز بیشترین افزایش قیمت را به خود اختصاص داده بود، به طوری که با افزایش ۴۵هزار ریال نسبت به سه‌شنبه هفته گذشته به مبلغ یک‌میلیون و ۴۱۵هزار ریال عرضه شد.
در مدت یادشده، هر شاخه تیرآهن 20 نیز با افزایش نرخ 10هزار ریالی معادل 2میلیون و 590هزار ریال در بازار غیررسمی بود.
این گزارش می‌افزاید دیروز سبد تیرآهن درشت بیشترین افزایش نرخ را به خود اختصاص داد و هر شاخه تیرآهن ۲۲ و ۲۴ با افزایش ۷۰هزار ریالی و ۶۵هزار ریالی به ترتیب به قیمت ۲میلیون و ۷۴۰هزار ریال و ۳میلیون و ۴۴۰هزار ریال رسید.
در این مدت هر شاخه تیرآهن 27 نیز با افزایش نرخ 40هزار ریال نسبت به سه‌شنبه هفته گذشته به مبلغ 4میلیون و 600هزار ریال در بازار غیررسمی عرضه شد.
این گزارش حاکی است، قیمت میلگرد در بازار غیررسمی طی روز گذشته با کاهش رو به رو بود به طوری که میلگرد ۸ آجدار کلاف اهوازی با افت نرخ ۸۰ریالی در هر کیلو از ۶هزار و ۶۳۰ریال به ۶هزار و ۵۵۰ریال رسید.
طی مدت یادشده، میلگرد 10آجدار شاخه اردبیلی نیز با کاهش 150ریالی در هر کیلو به قیمت 6هزار و 400ریال عرضه شد.
بنابراین گزارش، دیروز هر کیلو میلگرد ۱۴ تا ۲۵ نیز با افت نرخ ۴۰ تا ۷۰ریالی برخوردار بود به گونه‌ای که بین ۶هزار و ۴۱۰ریال تا ۶هزار و ۴۰۰ریال در بازار غیررسمی ثبت شد.