دیروز در بورس فلزات تهران، جمعا ۳۱‌هزار و ۸۸۰ تن انواع فولاد و مس به ارزش ۲۳۷‌میلیارد و ۴۷۸‌میلیون و ۴۲۰‌هزار ریال داد و ستد شد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس فلزات تهران، تالار این بورس در روز دوشنبه شاهد جمعا ۳۸هزار و ۱۴۰تن عرضه و در مقابل ۵۳‌هزار و۹۰۰ تن تقاضا برای محصولات فوق‌الذکر بود.

این گزارش حاکی است، در روز دوشنبه در گروه محصولات فولاد، ۳۰هزار و ۵۸۰ تن انواع محصولات فولادی در ۱۰رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۱۷۱‌میلیارد و۶۶۹‌میلیون و ۵۰‌هزار ریال به صورت نقد و سلف داد و ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۹۲/۹۵ و ۳۶/۷۲ درصد از کل بازار را در این روز به خود اختصاص داد.

همچنین در روز دوشنبه یک‌ هزار و ۳۰۰ تن از انواع محصولات مسی نیز به ارزش ۶۵‌میلیارد و ۵۷۹‌میلیون ۴۰۰‌هزار ریال در ۳ رینگ معاملاتی جداگانه به صورت نقدی داد و ستد شد که از نظر حجم و ارزش ۰۸/۴ و ۶۴/۲۷‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

با وجود عرضه ۳۰۰ تن شمش آلومینیوم و یک ‌هزار تن تقاضا برای آن به دلیل به توافق نرسیدن خریدار و فروشنده بر سر قیمت، هیچ گونه داد و ستدی در این گروه انجام نشد. بر اساس این گزارش در روز دوشنبه در گروه محصولات روی و کنسانتره هیچ گونه عرضه‌ای صورت نگرفت.