گروه بورس‌فلزات- قیمت نقدی انواع فلزات پایه در بورس‌فلزات لندن به غیر از قلع و نیکل کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار ما، روز دوم فوریه در مقایسه با اول همین ماه قیمت آلومینیوم، مس، سرب و روی با افت قیمت روبه‌رو بود.
اما هر تن قلع 125دلار با افزایش قیمت مواجه شد. قیمت نقدی قلع در روز دوم فوریه 11هزار و 950دلار بود و در تاریخ اول همین ماه از مرز 11هزار و 825دلار بالاتر نرفت.
از سوی دیگر قیمت خرید نیکل در روز دوم فوریه ۴۰هزار و ۸۰۰دلار بوده است و اما قیمت خرید آن روز قبل از این ۳۹هزار و ۵۰۰دلار رقم خورده بود که یک‌هزار و ۳۰۰دلار افزایش نشان می‌دهد.
در این بین قیمت نقدی آلومینیوم، مس، سرب و روی با کاهش قیمت روبه‌رو شدند.
به طوری که قیمت خرید آلومینیوم به ۲هزار و ۸۱۰دلار رسید که نسبت به اول فوریه ۴۰دلار با کاهش قیمت مواجه شد و قیمت خرید آلومینیوم نیز ۲هزار و ۸۵۰دلار بود.
همچنین قیمت خرید مس و سرب به ترتیب در این تاریخ 5هزار و 501دلار و یک‌هزار و 697دلار بود اما روز قبل مس 5هزار و 606دلار و سرب یک‌هزار و 736دلار قیمت داشت که به ترتیب 105دلار و 39دلار کاهش داشتند.
در حالی که قیمت خرید روی در تاریخ دوم فوریه از ۳هزار و ۲۷۰دلار بالاتر نرفت و روی ۳هزار و ۴۵۶دلار در تاریخ اول فوریه قیمت داشت. قیمت روی ۱۸۶دلار با کاهش قیمت مواجه شد.
از سوی دیگر قیمت فروش سه‌ماهه فلزات پایه هم در تاریخ دوم فوریه به غیر از قلع و نیکل با کاهش قیمت مواجه شد.
هر تن قلع ۱۲۵دلار افزایش قیمت داشت، قیمت فروش نقدی سه ماهه قلع در روز دوم فوریه ۱۱هزار و ۸۳۰دلار بود و در تاریخ اول همین ماه از ۱۱هزار و ۷۰۵دلار بالاتر نرفت.
نیکل نیز در روز دوم فوریه 37هزار و 510دلار و در روز مورد بررسی 36هزار و 615دلار بود که با رشد 895دلاری مواجه شد.
از سوی دیگر قیمت فروش سه ماهه آلومینیوم، مس، سرب و روی در روز دوم فوریه به ترتیب ۲هزار و ۷۰۱دلار، ۵هزار و ۵۱۰دلار، یک هزار و ۶۷۰دلار و ۳هزار و ۲۷۵دلار بوده است، اما قیمت فروش سه ماهه آنها روز قبل از این برای آلومینیوم ۲هزار و ۷۳۳دلار برای مس ۵هزار و ۶۵۷دلار و برای سرب یک هزار و ۶۹۹دلار و برای روی ۳هزار و ۴۴۱دلار رقم خورده بود که به ترتیب ۳۲دلار، ۱۴۷دلار، ۲۹دلار و ۱۶۶دلار با کاهش قیمت مواجه شدند.


pic1