گروه بورس‌فلزات- دیروز در بازار غیررسمی قیمت انواع میلگرد و تیرآهن کاهش یافت.
البته تعطیلات دوروزه در اواسط هفته گذشته باعث شده بود، یکسری از فروشندگان این تعطیلات را بهانه کرده و آهن‌آلات را با قیمت بالاتری بفروشند ولی با شروع هفته جاری شاهد کاهش قیمت‌ها بودیم و به نوعی سطح قیمت‌ها واقعی‌تر شد.

میلگرد 18 آجدار کوثر A3 کیلویی 642تومان، میلگرد 8 کلاف آجدار نوردی کیلویی 630تومان در اهواز و میلگرد 12 آجدار کیلویی 637تومان در کرمان که مبادی تولید هستند در این قیمت به فروش می‌روند.
دیروز قیمت انواع اقلام تیرآهن در نوسان بود. تیرآهن ۱۴ و ۱۸ ذوبی به طور مشترک با یک‌هزار تومان رشد در هر شاخه ۱۲۱هزار تومان و ۲۰۱هزار تومان معامله شدند. قیمت تیرآهن ۱۶ذوبی نسبت به هفته گذشته تغییری نکرد و بر روی ۱۴۷هزار و ۵۰۰تومان ثابت ماند.
تیرآهن 20 و 22 ذوبی با 6هزار تومان افت در هر شاخه به ترتیب 270هزار تومان و 304هزار تومان دادوستد شدند.
تیرآهن ۲۴ ذوبی با ۶هزار تومان کاهش در هر شاخه و تیرآهن ۲۷ ذوبی با ۲هزار تومان افت در هر شاخه به ترتیب ۴۰۰هزار تومان و ۴۳۰هزار تومان به فروش رفتند.
این گزارش می‌افزاید: میلگرد 8کلاف آجدار نوردی، میلگرد 8 و 10کلاف آجدار الیگودرز و میلگرد 12 آجدار کرمان به ترتیب 648، 630، 640 و 670تومان در هر کیلو بدون تغییر قیمت نسبت به روز یکشنبه معامله شدند.
میلگرد ۱۰ آجدار البرز و میلگرد ۱۴ آجدار نیشابوری A۳ با ۵ تومان کاهش در هر کیلو ۶۵۵ و ۶۵۵تومان دادوستد شدند. میلگرد ۱۴ آجدار میانه با ۴تومان افت در هر کیلو ۶۵۴تومان به فروش رفت. میلگرد ۱۶ آجدار میانه و ۱۶ آجدار نیشابوری A۳ به ترتیب با ۷ و ۶ تومان کاهش در هر کیلو ۶۵۸ و ۶۵۴تومان معامله شدند. میلگرد ۱۸ آجدار میانه و ۱۸ آجدار نیشابوری A۳ به ترتیب ۶۵۸ و ۶۵۶ تومان با کاهش ۷ و ۵تومانی در هر کیلو به فروش رفتند.
میلگرد 22 آجدار میانه بدون تغییر نسبت به روز یکشنبه 650تومان در هر کیلو و میلگرد 20 آجدار نیشابوری A3 با 3تومان افت کیلویی 657تومان معامله شدند.میلگرد 22 آجدار میانه کیلویی 648تومان و میلگرد 22 آجدار نیشابوری A3 در هر کیلو 650تومان دادوستد شدند.