گروه بورس فلزات- روز بیست و دوم ژانویه قیمت خرید نقدی انواع فلزات پایه در بورس فلزات لندن با افزایش مواجه شد. به گزارش خبرنگار ما در این روز در مقایسه با نوزدهم ژانویه آلومینیوم، مس، سرب، نیکل، قلع و روی با افزایش قیمت روبه‌رو شدند.

به طوری که قیمت خرید آلومینیوم به ۲هزار و ۸۵۰دلار رسید که نسبت به نوزدهم ژانویه ۵۷دلار با افزایش مواجه شد.

همچنین قیمت خرید مس و نیکل به ترتیب در این تاریخ ۵هزار و ۴۸۱دلار و ۳۸هزار و ۶۵۰دلار بود اما سه روز پیش از آن مس ۵هزار و ۴۵۰دلار و نیکل ۳۷هزار و ۳۰۰دلار قیمت داشت که به ترتیب ۳۱دلار و یک‌هزار و ۳۵۰دلار افزایش داشتند.

در حالی که قیمت خرید سرب و روی در تاریخ بیست و دوم ژانویه به ترتیب به یک‌هزار و ۶۵۹دلار و ۳هزار و ۶۵۲دلار رسید. در ۱۹ ژانویه سرب یک‌‌هزار و ۶۰۱دلار و روی ۳هزار و ۶۱۱دلار قیمت داشت.

همچنین قلع در این تاریخ ۱۱هزار و ۹۰۰دلار بود که نسبت به نوزدهم ژانویه ۳۲۰دلار افزایش داشت و قیمت خرید آن در نوزدهم ژانویه ۱۱هزار و ۵۸۰دلار بود.

از سوی دیگر قیمت فروش سه‌ماهه فلزات پایه در بوس فلزات لندن نیز با افزایش مواجه شد. قیمت فروش سه‌ماهه آلومینیوم و مس به ترتیب در تاریخ بیست و دوم ژانویه ۲هزار و ۷۲۴دلار و ۵هزار و ۵۴۱دلار بود که نسبت به نوزدهم ژانویه آلومینیوم ۱۹دلار و مس ۲۱دلار با افزایش مواجه شدند.

قیمت فروش سه ماهه این فلزات در تاریخ نوزدهم ژانویه به ترتیب ۲هزار و ۷۰۵دلار و ۵هزار و ۵۲۰دلار بود.

قیمت فروش سه‌ماهه سرب در تاریخ نوزدهم ژانویه از یک‌هزار و ۵۸۰دلار به یک‌‌هزار و ۶۳۵دلار در تاریخ بیست و دوم ژانویه رسید که ۵۵دلار افزایش داشت.

قیمت فروش سه‌ماهه نیکل، قلع و روی در این تاریخ به ترتیب به مرز ۳۶هزار و ۵۵۰دلار، ۱۱هزار و ۷۰۰دلار و ۳هزار و ۶۲۱دلار رسید که نسبت به ۴روز پیش نیکل یک‌‌هزار و ۹۵دلار، قلع ۲۴۰دلار و روی ۱۶دلار گران شدند.

قیمت فروش سه‌ماهه آنها به ترتیب در تاریخ نوزدهم ژانویه به ترتیب ۳۵هزار و ۴۵۵دلار، ۱۱هزار و ۴۶۰دلار و ۳هزار و ۶۰۵دلار بود.