دیروز در بورس فلزات تهران، جمعا ۵۷‌هزار و ۷۱۰ تن انواع فولاد، آلومینیوم و روی به ارزش ۳۸۰‌میلیارد و ۶۶۰‌میلیون و ۱۸۰‌هزار ریال دادوستد شد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس فلزات تهران، تالار این بورس در روز دوشنبه شاهد جمعا ۷۰‌هزار و ۴۲۰ تن عرضه و در مقابل ۷۶‌هزار و ۵۰ تن تقاضا بود.

این گزارش حاکی است، در روز دوشنبه در گروه فولاد، در ۱۰ رینگ معاملاتی جداگانه مقدار ۵۵‌هزار و ۹۳۰ تن انواع ورق فولادی به ارزش ۳۲۲‌میلیارد و ۴۲۱‌میلیون و ۶۰۰‌هزار ریال به صورت سلف معامله شد که از نظر حجم و ارزش به ترتیب ۹۲/۹۶ و ۷/۸۴‌‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

همچنین در این روز یک‌هزار و ۷۶۰ تن شمش آلومینیومی در ۶ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۵۷‌میلیارد و ۴۳۶‌میلیون و ۵۶۰‌هزار ریال به صورت نقدی داد و ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۰۵/۳ و ۰۹/۱۵‌‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

همچنین در این روز ۲۰ تن شمش روی با درجه خلوص ۹۵/۹۹‌درصد به ارزش ۸۰۲‌میلیون و ۲۰‌هزار ریال به صورت نقدی داد و ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۰۳/۰ و ۲۱/۰‌درصد از کل معاملات را از آن خود کرد.

در این روز در گروه محصولات مس و کنسانتره هیچ‌گونه عرضه‌ای صورت نگرفت.