گروه بورس‌فلزات- قیمت نقدی انواع فلزات پایه در بورس‌فلزات لندن به غیر از آلومینیوم، سرب و روی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ما، روز شانزدهم ژانویه در مقایسه با پانزدهم همین‌ماه قیمت آلومینیوم سرب و روی با افت قیمت روبه‌رو بودند، اما هر تن مس 30دلار با افزایش قیمت مواجه شد. قیمت نقدی مس در روز شانزدهم ژانویه 5هزار و 682دلار بود و در تاریخ پانزدهم همین ماه از مرز 5هزار و 652دلار فراتر نرفت.
از سوی دیگر قیمت خرید قلع و نیکل در روز شانزدهم ژانویه به ترتیب ۱۰هزار و ۶۹۰دلار و ۳۵هزار و ۹۴۰دلار بوده است اما قیمت خرید آنها روز قبل از این برای قلع ۱۰هزار و ۶۰۰دلار برای نیکل ۳۵هزار و ۳۵۵دلار رقم خورده بود که به ترتیب ۹۰دلار و ۵۸۵دلار افزایش نشان می‌دهد. در این بین آلومینیوم، سرب و روی به ترتیب با افت ۱۴دلاری، ۱۸دلاری و ۸۶دلاری مواجه شدند.
قیمت خرید آلومینیوم در تاریخ شانزدهم ژانویه 2هزار و 782دلار و در تاریخ پانزدهم همین ماه 2هزار و 796دلار بود.سرب نیز در این تاریخ یک‌هزار و 632دلار و در تاریخ پانزدهم ژانویه یک‌هزار و 650دلار بود.
همچنین قیمت روی در شانزدهم ژانویه به ۳هزار و ۸۳۰دلار رسید که نسبت به پانزدهم ژانویه ۸۶دلار کاهش داشت و قیمت خرید آن در این تاریخ ۳هزار و ۹۱۶دلار بود.
از سوی دیگر قیمت فروش سه ماه فلزات پایه هم در تاریخ شانزدهم ژانویه به غیر از آلومینیوم، سرب و روی با افزایش قیمت مواجه شد.
هر تن مس ۵۱دلار افزایش قیمت داشت.قیمت فروش نقدی سه ماه مس در روز شانزدهم ژانویه ۵هزار و ۷۱۱دلار بود و در تاریخ پانزدهم همین ماه از مرز ۵هزار و ۶۶۰دلار فراتر نرفت.
از سوی دیگر قیمت فروش سه ماهه قلع و نیکل در روز شانزدهم ژانویه به ترتیب 10هزار و 600دلار و 34هزار و 5دلار بوده است، اما قیمت فروش سه ماهه آنها روز قبل از این برای قلع 10هزار و 575دلار و برای نیکل 33هزار و 400دلار رقم خورده بود که به ترتیب 25دلار و 605دلار با افزایش قیمت مواجه شدند.
از سوی دیگر آلومینیوم، سرب و روی به ترتیب ۲۹دلار، ۴۵دلار و ۹۴دلار با افت قیمت مواجه شدند.
قیمت فروش آلومینیوم در تاریخ شانزدهم ژانویه 2هزار و 696دلار و در تاریخ پانزدهم همین ماه 2هزار و 725دلار بود. قیمت فروش سرب در تاریخ مورد اشاره یک‌هزار و 590دلار و در تاریخ پانزدهم ژانویه یک‌هزار و 635دلار بوده است.
همچنین روی در شانزدهم ژانویه نسبت به پانزدهم همین ماه با افت ۹۴دلاری مواجه بود و قیمت فروش سه ماهه آن در تاریخ شانزدهم ژانویه در حد ۳هزار و ۷۵۱دلار باقی ماند و در پانزدهم ژانویه ۳هزار و ۸۴۵دلار بوده است.