گروه بورس فلزات- فرشته تاجیک: برای اطلاع خوانندگان از وضعیت عرضه و قیمت انواع ورق‌های فولادی در هفته جاری و مقایسه آن با هفته قبل در بورس فلزات تهران گزارشی تهیه کرده‌ایم که متن آن در پی می‌آید:
دوشنبه گذشته فولاد مبارکه با عرضه ۸ هزار و ۶۲۰ تن انواع ورق در رتبه اول و نورد و لوله اهواز با عرضه ۲هزار تن ورق در جایگاه دوم ایستاد.

فولاد مبارکه یک هزار و 510 تن ورق قلع اندود به قیمت کیلویی 7هزار و 700ریال، 400 تن ورق گرم نوع B به قیمت کیلویی 4هزار و 920 ریال، 410 تن ورق گرم نوع C کیلویی 4هزار و 940 ریال، 2هزار و 900 تن ورق گرم نوع D به قیمت کیلویی 5هزار و 350 ریال، 2هزار و 240 تن ورق سرد نوع B کیلویی 5هزار و 990 ریال و یک‌هزار و 160 تن ورق گرم نوع A به قیمت کیلویی 5هزار و 70 ریال به صورت سلف تحویل برای 29 اسفند ماه را عرضه کرد.
البته قیمت انواع ورق فولاد مبارکه نسبت به هفته قبل ثابت ماند و تغییری نکرد. همچنین ورق گالوانیزه نوع G را این هفته عرضه نکرد. نورد و لوله اهواز یک‌هزار تن ورق گرم ۴۹/۲-۲ به صورت سلف تحویل برای ۳۰ بهمن ماه به قیمت کیلویی ۵هزار ریال عرضه کرد. از سوی دیگر یک هزار تن ورق گرم ۹۹/۳-۵/۲ و یک هزار تن ورق گرم ۹۹/۷-۴ این شرکت در این هفته بدون مشتری بود و معامله‌ای صورت نگرفت. فولاد کاویان نیز انواع ورق خود را در این هفته عرضه نکرد. از سوی دیگر فولاد خراسان ۴۰۰ تن میلگرد ۲۵، ۲۲ -۳ ۶۰۰،۳A تن میلگرد ۲۰، ۱۸، ۱۶، ۱۴-۳ A و گروه ملی صنعتی فولاد ایران ۴۰۰ تن میلگرد ۱۰، ۸ -۲ A و یک هزار و ۶۰۰ تن میلگرد ۲۰، ۱۸، ۱۶، ۱۴ -۳ A را عرضه کردند ولی این نوع میلگردها دادوستد نشدند. فولاد آذربایجان ۷۰۰ تن میلگرد ۲۰، ۱۸، ۱۶، ۱۴ -۳ A و ۳۰۰ تن میلگرد ۲۵، ۲۲ -۳ A را به صورت سلف تحویل برای ۳۰ بهمن ماه به قیمت کیلویی ۶هزار و ۱۵۰ ریال عرضه کرد.