گروه بورس فلزات- روز بیست‌ویکم دسامبر قیمت خرید نقدی انواع فلزات پایه در بورس فلزات لندن با کاهش قیمت مواجه شد. به گزارش خبرنگار ما در این روز در مقایسه با نوزدهم دسامبر آلومینیوم، مس، سرب، نیکل، قلع و روی با کاهش قیمت روبه‌رو شدند. به طوری که قیمت خرید آلومینیوم به ۲هزار و ۷۸۰دلار رسید که نسبت به نوزدهم دسامبر ۱۸دلار با کاهش قیمت مواجه شد و قیمت خرید آلومینیوم نیز ۲هزار و ۷۹۸دلار بود.

همچنین قیمت خرید مس و سرب به ترتیب در این تاریخ ۶هزار و ۴۳۱دلار و یک‌هزار و ۶۴۹دلار بود اما ۳روز پیش مس ۶هزار و ۶۱۷دلار و سرب یک‌هزار و ۶۷۱دلار قیمت داشت که به ترتیب ۱۸۶دلار و ۲۲دلار کاهش داشتند.

در حالی که قیمت خرید روی و نیکل به ترتیب در تاریخ بیست‌ویکم دسامبر از مرز ۴هزار و ۲۸۰دلار و ۳۲هزار و ۷۰۰دلار بالاتر نمی‌رفت و روی ۴هزار و ۴۳۵دلار و نیکل ۳۴هزار و ۴۵۵دلار قیمت داشت اما به ترتیب قیمت‌ها ۱۵۵دلار و یک‌هزار و ۷۵۵دلار با کاهش قیمت مواجه شدند.

همچنین قلع در این تاریخ به ۱۱هزار و ۲۰۰دلار رسید که نسبت به نوزدهم دسامبر ۱۲۵دلار کاهش داشت و قیمت خرید آن در نوزدهم دسامبر ۱۱هزار و ۳۲۵دلار بود.

از سوی دیگر قیمت فروش سه ماهه فلزات پایه هم در تاریخ بیست‌ویکم دسامبر با کاهش قیمت مواجه شد.

قیمت فروش سه ماهه آلومینیوم و مس به ترتیب در تاریخ بیست‌ویکم دسامبر ۲هزار و ۷۶۴دلار و ۶هزار و ۴۵۰دلار بود که نسبت به نوزدهم دسامبر آلومینیوم ۲۲دلار و مس ۱۹۱دلار با کاهش قیمت مواجه شدند. قیمت فروش سه ماهه این فلزات در تاریخ نوزدهم دسامبر به ترتیب ۲هزار و ۷۸۶دلار و ۶هزار و ۶۴۱دلار بود.

قیمت فروش سه ماهه سرب در تاریخ نوزدهم دسامبر از یک‌هزار و ۶۴۶دلار به یک‌هزار و ۶۱۰دلار در تاریخ بیست‌ویکم دسامبر رسید که ۳۶دلار کاهش داشت.

قیمت فروش سه ماهه نیکل، قلع و روی در این تاریخ به ترتیب از مرز ۳۲هزار و ۲۰۰دلار، ۱۱هزار دلار و ۴هزار و ۲۲۰دلار هم فراتر نرفت که نسبت به ۳روز پیش نیکل یک‌هزار و ۵۰۵دلار، قلع ۲۰۰دلار و روی ۱۳۰دلار ارزان شدند. قیمت فروش سه ماهه آنها به ترتیب در تاریخ نوزدهم دسامبر ۳۳هزار و ۷۰۵دلار، ۱۱هزار و ۲۰۰دلار و ۴هزار و ۳۵۰دلار بود.