گروه بورس‌فلزات- فرشته تاجیک: دنیای اقتصاد برای اطلاع خوانندگان از وضعیت عرضه و قیمت انواع ورق‌های فولادی در دوشنبه هفته جاری و مقایسه آن با هفته گذشته در بورس‌فلزات تهران گزارشی تهیه کرده است که متن آن در پی می‌آید. دوشنبه هفته جاری فولاد مبارکه ۵۰تن ورق قلع‌اندود به صورت سلف برای تحویل ۲۹اسفندماه را به قیمت متوسط کیلویی ۷هزار و ۷۰۰ریال عرضه کرد که قیمت این نوع محصول نسبت به هفته گذشته تغییری نداشت.

۲هزار و ۲۹۰تن ورق گالوانیزه نوع G فولاد مبارکه به صورت سلف برای تحویل ۲۹اسفندماه به قیمت کیلویی ۸هزار و ۶۵۶ریال عرضه شد. قیمت این نوع ورق فولاد مبارکه نسبت به هفته قبل بدون تغییر بود.

فولاد مبارکه یک‌هزار و ۱۳۰تن ورق گرم نوع B را در دوشنبه هفته جاری به صورت سلف برای تحویل ۳۰بهمن‌ماه به قیمت کیلویی ۴هزار و ۹۲۰ریال، یک‌هزار و ۳۵۰تن ورق گرم نوع C به صورت سلف برای تحویل ۳۰بهمن‌ماه به قیمت کیلویی ۴هزار و ۹۴۰ریال، ۸۱۰تن ورق سرد نوع B به صورت سلف برای تحویل ۲۹اسفندماه به قیمت کیلویی ۵هزار و ۹۹۰ریال را عرضه کرد که این نوع ورق‌ها با همین شرایط در دوشنبه هفته گذشته از طرف فولاد مبارکه عرضه شد و سطح قیمت‌ها تغییر نکرد.

فولاد مبارکه دوشنبه هفته جاری ۵۵۰تن ورق گرم نوع D به صورت سلف برای تحویل ۳۰بهمن‌ماه را به قیمت کیلویی ۵هزار و ۳۹۱ریال و ۴۰۰تن ورق گرم نوع A به صورت سلف برای تحویل ۳۰بهمن‌ماه به قیمت کیلویی ۵هزار و ۷۰ریال را عرضه کرد و با یک مقایسه اجمالی مشاهده خواهیم کرد که ورق نوع D،ر ۲۱ ریال و ورق نوع a ، A ۳ ریال نسبت به دوشنبه هفته قبل افزایش قیمت داشتند.

نورد و لوله اهواز دوشنبه هفته جاری ۵۰۰تن ورق گرم ۴۹/۲-۲ به صورت سلف تحویل برای ۳۰بهمن‌ماه به قیمت ۴هزار و ۷۵۰ریال، یک‌هزار تن ورق گرم ۹۹/۷ تا ۴ به صورت سلف تحویل برای ۳۰بهمن‌ماه و ۲۰۰تن ورق گرم ۹۹/۳-۵/۲ را به صورت سلف تحویل برای ۳۰بهمن‌ماه عرضه کرد که نسبت به هفته قبل به ترتیب ورق گرم ۴۹/۲-۲ با وجود عرضه یک‌هزار تنی با تقاضایی همراه نبود، ۲هزار تن ورق گرم ۹۹/۷-۴ به صورت سلف تحویل برای ۳۰ دی‌ماه به قیمت کیلویی ۴هزار و ۷۴۵ریال و ورق گرم ۹۹/۳-۵/۲ با وجود عرضه یک‌هزار تنی با تقاضایی روبه‌رو نشد و معامله‌ای صورت نگرفت.

همچنین محصولات فولاد کاویان دوشنبه هفته جاری بدون مشتری بود.