گروه بورس‌فلزات- بازار انواع تیرآهن و میلگرد طی روزهای اخیر نوسان زیادی داشته است.

فروشندگان محصولات فولادی نسبت به عرضه محصولاتشان در بازار تردید دارند. قیمت انواع میلگرد و تیرآهن در بازار آزاد نسبت به روز قبل با کاهش روبه‌رو شد، حتی این کاهش در بعضی از سایزها کاملا محسوس بود البته در برخی اقلام نیز قیمت‌ها ثابت بود و تغییری نکرد.
فروشندگان محصولات فولادی کالاهایشان را به بازار عرضه می‌کنند ولی با تقاضایی روبه‌رو نیستند و تقاضای پایین در بازار سبب شده که سطح قیمت‌ها روند نزولی را تجربه کند. ولی همچنان رکود بازار و کاهش تقاضا به خاطر افت دما در بازار مشاهده می‌شود.
به گزارش خبرنگار ما، دیروز در بازار آزاد قیمت تیرآهن‌های ۱۴ و ۱۶ ذوبی در هر شاخه یک‌هزار تومان کاهش یافتند و به ترتیب ۱۰۹هزار تومان و ۱۳۳هزار تومان در هر شاخه معامله شدند.
تیرآهن 18 ذوبی نیز با 600تومان کاهش در هر شاخه 175هزار تومان به فروش رفت.
براساس این گزارش، قیمت انواع سایزهای میلگرد دیروز در بازار آزاد نوسان داشت، میلگرد ۵/۶ کلاف ساده روسی، میلگرد ۱۰ آجدار اردبیلی، میلگرد ۱۲ آجدار کرمان، میلگرد ۱۶ آجدار میانه و میلگرد ۲۲ نیشابوری A۳ قیمتشان نسبت به روز قبل ثابت بود و به ترتیب ۵۹۸تومان، ۶۷۸تومان، ۶۷۴تومان، ۶۵۳تومان و ۶۸۵تومان در هر کیلو معامله شدند.
این گزارش می‌افزاید: میلگرد 8 آجدار الیگودرز با 10تومان کاهش در هر کیلو 655تومان، میلگرد 10 آجدار نوردی با 14تومان کاهش در هر کیلو 650تومان و میلگرد 14آجدار میانه با 2تومان کاهش در هر کیلو 649تومان به فروش رفتند.
این گزارش حاکی است، میلگرد ۱۸ آجدار ذوبی A۲ با ۳تومان کاهش نسبت به دیروز در هر کیلو ۶۴۷تومان، میلگرد ۱۸ آجدار ذوبی A۳ با ۳تومان کاهش ۶۵۲تومان، میلگرد ۲۰ نیشابوری A۳ با ۲تومان کاهش در هر کیلو ۶۵۸تومان و میلگرد ۲۰ کوثر A۳ با ۳تومان کاهش ۶۵۲تومان معامله شدند.
قیمت انواع تیرآهن‌های سایز درشت نسبت به روز قبل ثابت بود، تیرآهن سایز 20در هرشاخه 245هزار تومان به فروش رفت. تیرآهن سایز 22در هر شاخه بر روی 279هزار تومان ایستاد. تیرآهن سایز 24 با یک‌هزار تومان افزایش در هر شاخه در سطح 346هزار تومان معامله شد. تیرآهن سایز 27نیز بدون تغییر نسبت به روز قبل در هر شاخه 379هزار تومان دادوستد شد.