گروه بورس‌فلزات- فرشته تاجیک: قیمت انواع شمش آلومینیوم در بورس‌فلزات تهران نسبت به هفته گذشته تغییر نکرد، ولی بیلت آلومینیوم در ۳گروه با افزایش ۱۵۰ریالی روبه‌رو شد، ولی در هفته گذشته شرکت آلومینیوم ایران در ۷گروه انواع شمش آلیاژ را عرضه کرد و همچنین ۲گروه بیلت عرضه شده روز چهارشنبه هفته گذشته را این هفته عرضه نکرد و آلومینیوم المهدی نیز در ۲گروه شمش‌های خود را ارائه کرد. شمش خالص ۱۰۰۰پوندی آلومینیوم ایران در روز سه‌شنبه هفته قبل نقدی به قیمت ۳۰هزار و ۱۰۰ریال معامله شد و در سه‌شنبه هفته جاری نیز با همان شرایط نقدی با قیمت متوسط ۳۰هزار و ۱۰۰ریال دادوستد شد.

شمش آلیاژ A-۴۱۳ آلومینیوم ایران در سه‌شنبه هفته گذشته به قیمت ۳۲هزار ریال نقدی به فروش رفت و این نوع شمش در هفته جاری از طرف این شرکت عرضه نشد. شمش‌ آلیاژ LM۲ آلومینیوم ایران نیز در روز سه‌شنبه (۱۴/۹/۸۵) با شرایط نقدی به قیمت ۳۲هزار ریال و شمش خالص ۵۰پوندی آلومینیوم ایران نیز نقدی به قیمت ۳۰هزار و ۶۰۰ریال در روز سه‌شنبه عرضه شد.

شمش ۸/۹۹-۱۰۰۰پوندی آلومینیوم المهدی در چهارشنبه هفته گذشته با وجود عرضه ۱۰۰تنی و در این هفته با عرضه ۲۰۰تنی تقاضایی نداشت و دادوستدی صورت نگرفت ولی در روز یکشنبه هفته قبل نقدی به قیمت ۳۰هزار و ۵۰ ریال و سلف تحویل ۳۰ آذرماه به قیمت ۲۹هزار و ۴۰۰ ریال به فروش رفت. ولی این نوع شمش‌ها در هفته گذشته عرضه‌ای به همراه نداشت. شمش ۵/۹۹ - ۱۰۰۰ پوندی آلومینیوم المهدی در یکشنبه هفته قبل نقدی ۲۹هزار و ۴۰۰ ریال دادوستد شد، ولی این نوع شمش در چهارشنبه گذشته با وجود عرضه ۱۰۰ تنی تقاضایی نداشت و معامله نشد.

بیلت ۶۰۶۳-۷ آلومینیوم ایران چهارشنبه گذشته نقدی به قیمت ۳۰هزار و ۸۰۰ ریال و در این چهارشنبه با ۱۵۶ ریال افزایش ۳۰هزار و ۹۵۶ ریال دادوستد شد. بیلت ۶۰۶۳-۸ در چهارشنبه گذشته نقدی ۳۰هزار و ۸۰۰ ریال و در این هفته با ۱۵۰ ریال افزایش به قیمت ۳۰هزار و ۹۵۰ ریال معامله شد. بیلت ۶۰۶۳-۶ آلومینیوم ایران در هفته قبل نقدی به قیمت ۳۱هزار ریال و در این هفته با ۱۵۰ ریال افزایش، قیمت ۳۱هزار و ۱۵۰ ریال به فروش رفت.

بیلت ۶۰۶۱-۸ آلومینیوم ایران نقدی به قیمت ۳۳هزار ریال و بیلت ۲۰۳۰-۸ این شرکت نقدی به قیمت ۳۳هزار و ۴۰۰ ریال در آخرین روز کاری هفته گذشته در بورس، معامله شد ولی در این هفته این نوع بیلت‌ها از طرف این شرکت به بازار بورس عرضه نشد.

از طرف دیگر شمش آلیاژ ۳/۳۸۰ آلومینیوم ایران نقدی ۳۳هزار و ۷۱۱ ریال، شمش آلیاژ LM۴ این شرکت نقدی ۳۳هزار و ۴۷۳ ریال، شمش آلیاژ ADC۱۲ نقدی ۳۳هزار و ۸۷ ریال، شمش آلیاژ LM۲۱ نقدی ۳۳هزار و ۸۷ ریال، شمش آلیاژ LM۲۴ این شرکت نقدی ۳۳هزار و ۸۷ ریال، شمش آلیاژ AS۹U۳ نقدی ۳۳هزار و ۳۹۹ ریال و شمش آلیاژ ASOU۳ آلومینیوم ایران نقدی به قیمت ۳۴هزار و ۲۳ ریال در اولین روزکاری هفته جاری دادوستد شد، ولی این نوع شمش‌ها در هفته گذشته به بازار عرضه نشده بودند.