گروه بورس فلزات - قیمت نقدی انواع فلزات پایه در بورس فلزات لندن به غیر از مس و نیکل افزایش یافت. روز ۴ دسامبر در مقایسه با اول همین ماه قیمت مس و نیکل با افت روبه‌رو بود. اما هر تن آلومینیوم ۴۹ دلار با افزایش قیمت مواجه شد. قیمت نقدی آلومینیوم در روز چهارم دسامبر ۲هزار و ۸۱۰ دلار بود و در تاریخ اول همین ماه از مرز ۲هزار و ۷۶۱ دلار فراتر نرفت و همچنان بازار این فلز منتظر قیمت ۳هزار دلاری است.

از سوی دیگر قیمت سرب و روی در روز چهارم دسامبر به ترتیب یک هزار و ۸۰۰ دلار و ۴هزار و ۵۳۹ دلار بوده است اما قیمت خرید آنها ۴ روز پیش از این برای سرب یک هزار و ۷۰۶ دلار و برای روی ۴هزار و ۵۳۱ دلار رقم خورده بود که به ترتیب ۹۴ دلار و ۸ دلار افزایش نشان می‌دهد. همچنین قلع در این تاریخ نسبت به اول دسامبر با رشد ۹۰ دلاری مواجه بود و قیمت آن در چهارم دسامبر از مرز ۱۰هزار و ۸۴۰ دلار فراتر نرفت.در این بین مس و نیکل به ترتیب با افت ۱۹ دلاری و ۱۹۰ دلاری مواجه شدند. قیمت خرید مس در تاریخ چهارم دسامبر ۶هزار و ۹۳۱ دلار و در تاریخ اول دسامبر ۶هزار و ۹۵۰ دلار بود.نیکل نیز در این تاریخ ۳۴هزار و ۴۱۰ دلار و در تاریخ اول دسامبر ۳۴هزار و ۶۰۰ دلار بود. از سوی دیگر خرید سه ماهه فلزات پایه هم در تاریخ چهارم دسامبر با افزایش قیمت مواجه شد. هر تن آلومینیوم ۱۰۲ دلار افزایش قیمت داشت.

قیمت خرید نقدی سه ماهه آلومینیوم در روز چهارم دسامبر ۲هزار و ۸۰۵ دلار بود و در تاریخ اول همین ماه از مرز ۲هزار و ۷۰۳ دلار فراتر نرفت.از سوی دیگر قیمت خرید سه ماهه سرب و روی در روز چهارم دسامبر به ترتیب یک هزار و ۷۳۵ دلار و ۴هزار و ۴۴۰ دلار بوده است.اما قیمت خرید سه ماهه آنها ۴ روز پیش از این برای سرب یک هزار و ۶۵۰ دلار و برای روی ۴هزار و ۳۳۰ دلار رقم خورده بود که به ترتیب ۸۵ و ۱۱۰ دلار با افزایش قیمت مواجه شدند.

همچنین نیکل در این تاریخ نسبت به اول دسامبر همین ماه با رشد ۱۰۰ دلاری مواجه بود و قیمت خرید سه ماهه آن در تاریخ چهارم دسامبر ۳۳هزار و ۷۰۰ دلار بوده و در تاریخ اول دسامبر در حد ۳۳هزار و ۶۰۰ دلار باقی ماند. از سوی دیگر مس و قلع به ترتیب ۲۰ دلار و ۲۰۰ دلار با افزایش قیمت مواجه شد.قیمت خرید مس در تاریخ چهارم دسامبر ۷هزار دلار و در تاریخ اول همین ماه ۶هزار و ۹۸۰ دلار بود.قیمت خرید قلع در تاریخ مورد اشاره ۱۰هزار و ۷۰۰ دلار و در تاریخ اول دسامبر ۱۰هزار و ۵۰۰ دلار بوده است.