سرمایه‌گذاری برای نوسازی کارخانه فولاد در عراق

مرکز خدمات فولاد ایران - براساس گزارش یکی از مقامات یک شرکت آهن و فولاد در بصره، نوسازی کارخانه آهن و فولاد در سال آینده با اختصاص ۱۵۰میلیون دلار به این پروژه آغاز خواهد شد. این بازسازی وابسته به مواد و مصالح موجود در بازار داخلی خواهد بود. این کارخانه از اولین جنگ خلیج فارس از کار افتاده و تولید خود را متوقف کرده است. این کارخانه شامل دو بخش ذوب و نورد می‌باشد. در حدود ۶۳۰۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار بوده‌اند که هنوز حقوق خود را دریافت می‌کنند. تداوم کاهش قیمت ورق روغنی در چین

مرکز خدمات فولاد ایران - قیمت ورق روغنی در بازار چین همچنان روند نزولی دارد. ورق روغنی با ضخامت ۵/۱ میلیمتر محصول کارخانه آن استیل در حال حاضر در حدود تنی ۵۸۲ تا ۵۸۵ دلار می‌باشد. ورق روغنی ضخامت یک میلیمتر محصول ما استیل هم در حدود تنی ۵۸۰ دلار می‌باشد که در مقایسه با روزهای قبل در حدود ۵/۲ دلار افت داشته است.

تولید ۷۵ میلیون تن فولاد خام در برزیل تا سال ۲۰۱۰

مرکز خدمات فولاد ایران - براساس اطلاعات موسسه آهن و فولاد برزیل کل تولید فولاد خام برزیل تا سال ۲۰۱۰ به ۷۵میلیون تن می‌رسد. ظرفیت فعلی تولید فولاد خام در حدود ۶/۳۶میلیون تن در سال می‌باشد و در حدود ۲۵میلیون تن توسط کارخانه‌های جدید به تولید آنها اضافه خواهد شد.