دیروز در بورس فلزات تهران، جمعا ۱۹هزار و ۴۶۰تن انواع فولاد، مس و آلومینیوم به ارزش ۱۶۸‌میلیارد و ۹۱۲میلیون و ۶۸۰هزار ریال داد‌وستد شد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس‌فلزات تهران، تالار این بورس در روز چهارشنبه شاهد جمعا ۲۳هزار و۶۸۰تن عرضه و در مقابل ۹۶هزار و۴۲۰‌تن تقاضا برای محصولات فوق‌الذکر بود.

این گزارش حاکی است، در روز چهارشنبه در گروه فولاد، در ۵ رینگ معاملاتی جداگانه مقدار ۱۸‌هزار و ۵۶۰تن انواع محصولات فولادی به ارزش ۱۱۶‌میلیارد و ۳۲۰‌میلیون ریال به صورت سلف معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۳۸/۹۵ و ۸۶/۶۸‌درصد از کل بازار را در این روز به خود اختصاص داد.

همچنین در گروه محصولات مسی نیز ۷۰۰‌تن انواع مس در ۲‌رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۴۶میلیارد و ۴۳۲میلیون و ۶۸۰‌هزار ریال به صورت نقدی داد‌و‌ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۶۰/۳ و ۴۹/۲۷‌درصد از کل بازار را در روز چهارشنبه شامل می شد.

بر‌اساس این گزارش، در جلسه معاملاتی روز چهارشنبه ۲۰۰ تن بیلت آلومینیوم در ۲رینگ معاملاتی به ارزش ۶‌میلیارد و ۱۶۰‌میلیون ریال به صورت نقدی داد‌و‌ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۰۲/۱ و ۶۵/۳‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

بر‌اساس این گزارش، دیروز در گروه محصولات روی با وجود ۶۰‌تن عرضه اما به دلیل نبودن تقاضا هیچ‌گونه داد‌وستدی صورت نگرفت.