دیروز در بورس فلزات تهران، جمعا ۲هزار و ۷۸۰‌تن انواع آلومینیوم، روی، فولاد و مس به ارزش ۱۰۱میلیارد و ۴۱میلیون و ۴۰۰هزار ریال داد و ستد شد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس فلزات تهران، تالار این بورس دیروز شاهد جمعا ۷هزار و ۵۲۰تن عرضه و در مقابل ۱۶هزار و ۶۰تن تقاضا بود.

این گزارش حاکی است، در روز چهارشنبه، یک‌هزار و ۱۴۰‌تن مس مفتول و اسلب در ۳رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۷۵‌میلیارد و ۹۲۵‌میلیون ریال به صورت نقدی معامله شد که به لحاظ وزن و ارزش به ترتیب ۰۱/۴۱ و ۱۴/۷۵درصد از کل بازار را به خود اختصاص داده است.

همچنین در گروه معاملاتی فولاد نیز، یک‌هزار و ۸۰‌تن میلگرد A۳ سایز ۱۶ به ارزش ۷‌میلیارد و ۲۶۸‌میلیون و ۴۰۰‌هزار ریال به صورت سلف داد و ستد شد که از لحاظ وزن و ارزش به ترتیب ۸۵/۳۸ و ۱۹/۷درصد از کل معاملات را از آن خود کرد.

بر اساس این گزارش، در گروه محصولات آلومینیومی نیز ۵۴۰‌تن بیلت در ۲رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۱۶میلیارد و ۹۲۸میلیون ریال به صورت نقدی معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۴۲/۱۹ و ۷۵/۱۶درصد از کل بازار را در روز چهارشنبه به خود اختصاص داد.

در این روز ۲۰‌تن شمش روی با درجه خلوص ۹۹/۹۹ درصد به ارزش ۹۲۰‌میلیون ریال به صورت نقدی داد و ستد شد که از لحاظ وزن و ارزش به ترتیب ۷۲/۰ و ۹۲/۰درصد از کل معاملات را به خود اختصاص داد.