دیروز در بازار تهران قیمت انواع میلگرد با افزایش روبه‌رو بود اما قیمت تیرآهن همچنان ثبات داشت.

به گزارش خبرنگار ما، آنچه به بازار آهن‌آلات طی یک هفته گذشته التهاب داده، افزایش ناگهانی قیمت میلگرد، ناودانی و نبشی بوده است. قیمت میلگرد طی یک هفته اخیر به‌طور میانگین ۴۰ تومان در هر کیلو گران شده است و به قیمت ناودانی در هر کیلو به‌طور حیرت‌انگیزی ۱۰۰ تومان افزوده شده به‌طوری که قیمت این محصول از ۶۵۰ تومان به ۷۵۰ تومان در هر کیلو رسیده است.
البته تحلیلگران بازار اعتقاد دارند که قیمت ناودانی طی روزهای آینده 30 تومان در هر کیلو کاهش می‌یابد حتی آهنگ کاهش قیمت این کالا در ساعات پایانی روز دوشنبه
شنیده می‌شد.
این گزارش حاکی است، قیمت انواع تیرآهن در بازار تهران ثابت مانده است و حتی در برخی از سایزها تیرآهن با کاهش قیمت روبه‌رو هستیم. به‌طوری که دیروز قیمت تیرآهن 14 از کیلویی 116هزار تومان به 115هزار تومان کاهش یافت و قیمت تیرآهن 18 تغییر پیدا نکرد و قیمت آن شاخه‌ای 181هزار و 500 تومان ثابت ماند.
این گزارش می‌افزاید: قیمت تیرآهن ۱۴ و ۱۶ و ۱۸ در اصفهان دیروز کیلویی به ترتیب ۷۴۵، ۷۴۵ و ۷۸۸ تومان و قیمت تیرآهن ۱۸ در تهران کیلویی ۸۰۶ تومان بود.
بر اساس این گزارش، افزایش قیمت آهن‌آلات در بازار تهران تنها به دلیل کمبود عرضه و کاهش تقاضا نیست، بلکه بخش عمده آن به شایعات بازار و آینده قیمت‌ها مرتبط است که این موضوع افزایش قیمت‌ها را به همراه داشته است.