به گزارش روابط عمومی فولاد مبارکه و به نقل از نشریه متال بولتن، یک منبع آگاه در سنگاپور اعلام کرد: کارخانه‌های نورد سرد تایوانی قول داده‌اند که صادرات ۳۰۰ سری کویل را به کره جنوبی بعد از این که با اقامه دعوی ضد دامپینگ مورد تهدید قرار گرفتند را متوقف کنند.

همچنین یک مقام ارشد و آگاه در انجمن آهن و فولاد تایوان گفت: ما به شرکت فولاد هیوندای نوشته‌ایم و قول داده‌ایم که صادرات ما در شش ماه آینده کمتر از شش ماه قبل از آن خواهد بود.

تولید‌کنندگان کره جنوبی همتاهای تایوانی خود را متهم به صدور مقادیر زیادی از کویل‌های ضد زنگ به صورت ۳۰۰ سری و با قیمت کم کرده‌اند. انجمن آهن و فولاد تایوان در اواسط اکتبر یک نامه تهدیدکننده از فولاد هیوندای دریافت کرد که در آن ضمن تهدید حقوقی خواسته شده بود یک جلسه فوری در فولاد تایوان تشکیل گردد که در آن توقف صادرات به توافق رسیده و به‌رغم شک و تردید زیادی که در مورد اتفاق افتادن و یا نیفتادن دامپینگ وجود دارد فولادسازان تصمیم لازم را در این مورد اتخاذ نمایند. این مقام آگاه اعلام کرد ما در نامه خود توضیح داده‌ایم که قیمت‌های پایینی که آنها کنترل کرده‌اند ممکن است به علت تاخیر زمانی بین تحویل و به توافق رسیدن باشد، معمولا یک فاصله حدود ۴۵ روزه بین تحویل و این توافق وجود دارد.