میزان تولید فولاد خام در ۷ ماهه منتهی به پایان مهر‌ماه امسال در واحدهای تابعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در مجموع به ۵‌میلیون و ۷۵۰‌هزار و ۴۰تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴‌درصد افزایش داشت. میزان تولید محصولات فولادی نیز در مدت یاد شده در واحدهای مذکور با اندکی افزایش نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ۵‌میلیون و ۷۵۸‌هزار و ۴۶۰تن رسید. در ۷ ماهه امسال شرکت فولاد مبارکه ۲‌میلیون و ۶۴۷‌هزار و ۲۳۴تن فولاد خام و ۲‌میلیون و ۶۸۷‌هزار و ۲۱۳تن محصول فولادی، شرکت ذوب آهن اصفهان یک‌میلیون و ۳۵۸‌هزار و ۵۵۳‌تن فولاد خام و یک‌میلیون و ۳۵۵‌هزار و ۳۶۰‌تن محصول و شرکت فولاد خوزستان یک‌میلیون و ۳۰۳‌هزار و ۸۳۸‌تن فولاد خام تولید داشتند.

در مدت مذکور گروه ملی صنعتی فولاد ایران به ترتیب ۷۲‌هزار و ۶۹۶‌تن فولاد خام و ۵۶۳‌هزار و ۴۱۰‌تن محصول، شرکت فولاد کاویان ۲۲۸‌هزار و ۷‌تن محصول، شرکت فولاد آلیاژی ایران ۱۰۰‌هزار و ۱۲۰‌تن فولاد خام و ۹۰‌هزار و ۴۱۶‌تن محصول، فولاد آذربایجان ۳۱۱‌هزار و ۶۳۸‌تن محصول، فولاد خراسان ۲۶۷‌هزار و ۵۹۹‌تن، فولاد خام ۳۵۸‌هزار و ۵۴۱‌تن محصول، فولاد کرمان ۴۶‌هزار و ۳۳۲‌تن محصول و نورد و لوله اهواز ۱۱۷‌هزار و ۵۴۳‌تن محصول تولید کردند.

گزارش مدیریت توسعه و راهبری سیستم‌های سازمان ایمیدرو حاکی است، میزان تولید فولاد خام در واحدهای تابعه سازمان ایمیدرو در یک ماه مهر ۸۵ در مجموع، ۷۹۵‌هزار و ۲۸۳‌تن و میزان تولید محصول فولادی برابر با ۸۳۶‌هزار و ۵۶۳‌تن بود.