در روز چهارشنبه مورخ ۱۲/۰۷/۱۳۸۵ در بورس فلزات تهران، جمعا ۴۶هزار و ۱۲۰ تن انواع مس، فولاد، آلومینیوم، روی و کنسانتره مولیبدن به ارزش ۳۴۱میلیارد و ۲۳۷میلیون و ۶۰۰هزار ریال دادوستد شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس فلزات تهران، تالار این بورس در روز چهار شنبه شاهد جمعا ۵۶هزار و ۴۵۰ تن عرضه و در مقابل ۱۳۳هزار و۱۸۰ تن تقاضا برای محصولات فوق‌الذکر بود.

این گزارش حاکی است، در روز چهارشنبه در گروه محصولات فولادی، در ۸ رینگ معاملاتی جداگانه مقدار ۴۴هزار و ۷۸۰ تن انواع فولاد به ارزش ۲۶۷میلیارد و ۳۳۷میلیون و ۸۰هزار ریال به صورت نقدی و سلف معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۱۰/۹۷ و ۳۴/۷۸درصد از کل بازار را در این روز به خود اختصاص داد.

در گروه محصولات آلومینیومی نیز ۷۶۰ تن انواع آلومینیوم در ۶ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۲۲میلیارد و ۸۹۸میلیون ریال به صورت نقدی داد و ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۶۵/۱ و ۷۱/۶درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.بر اساس این گزارش در جلسه معاملاتی روز چهارشنبه ۴۶۰ تن انواع مس در دو رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۳۳میلیارد و ۱۵۷میلیون و ۶۰۰هزار ریال به صورت نقدی

داد و ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۰۱/۱ و ۷۲/۹درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد. شایان ذکر است در گروه کنسانتره نیز ۸۰ تن سولفور مولیبدن به ارزش ۱۷میلیارد و ۲۰۰میلیون و ۹۲۰هزار ریال به صورت نقدی دادوستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۱۹/۰ و ۰۴/۵درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

همچنین در آخرین روز کاری هفته جاری، مقدار ۲۰ تن شمش روی در یک رینگ معاملاتی به ارزش ۶۴۴میلیون ریال به صورت نقدی داد و ستد شد که از نظر حجم و ارزش ۰۵/۰ و ۱۹/۰درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.