پیش از ظهر جمعه قیمت برخی فلزات پایه در بورس فلزات لندن اندکی عقب نشینی کرد هر چند که این نوسان‌ها نامحسوس بودند. به گزارش سیمافلز به نقل از متال‌بولتن یک تحلیلگر بازار به متال بولتن گفت: «اکثر مردم تصور می‌کنند بازتاب بازار اغراق‌آمیز بوده است. اصول اولیه عرضه و تقاضا هنوز هم موجب حمایت از قیمت‌های بالاتر می‌شود». نیکل یک شبه ۳۰۰دلار سقوط کرد و در معاملات سه ماهه نسبت به عصر روز قبل از ۲۸۰۵۰دلار به ۲۷۷۵۰دلار رسید. ذخایر این فلز در انبارهای مورد تایید بورس لندن با ۱۰۲ تن کاهش به ۶۷۰۸تن رسید.

مس در معاملات سه ماهه نسبت به عصر روز پنج‌شنبه از ۷۴۲۰دلار به ۷۴۴۰دلار جهش یافت. ذخایر این فلز سرخ در این بورس پس از یک سقوط ۲۵۲۵تنی به ۱۲۱هزار تن رسید. چین واردات خود را افزایش خواهد داد و مصرف‌کنندگان به‌زودی به صحنه بازار مس بازخواهند گشت، این پدیده می‌تواند به شکل بالقوه فشار بیشتری بر روی سطوح ذخایر وارد آورد.

آلومینیوم در قراردادهای سه ماهه بورس فلزات لندن اندکی کاهش داشت و با یک سقوط ۱۴دلاری نسبت به عصر روز قبل از ۲۴۶۳دلار به ۲۴۴۹دلار رسید. ذخایر آلومینیوم بورس فلزات لندن با یک کاهش ۴۳۰۰تنی به ۷۰۴هزار و ۶۷۵تن رسید. روی در معاملات سه ماهه به قیمت ۳۲۹۰دلار معامله شد که نسبت به ۳۲۷۵دلار روز گذشته اندکی کاهش داشت. این فلز گالوانیزه کاری شاهد یک کاهش دیگر ۹۷۵تنی در سطوح ذخایر خود در انبارهای بورس لندن بود و نهایت عصر جمعه به ۱۵۷هزار و ۲۲۵تن رسید. قلع در قراردادهای تحویل سه ماهه ۷۵دلار سقوط کرد و نسبت به عصر پنج‌شنبه از ۸۹۷۵دلار به ۸۹۲۵دلار رسید. سرب در همین مدت ۹دلار بالاتر رفت و از ۱۳۰۶دلار به ۱۳۱۵دلار رسید. سرب تنها فلزی بود که ذخایر آن رشد داشت و در انبارهای بورس لندن با ۹۲۵تن افزایش جمعا به ۷۱هزار و ۲۵تن رسید.