دیروز در بورس‌فلزات تهران، جمعا ۲۵هزار و ۵۶۰تن انواع فولاد، مس و روی به ارزش ۱۸۸میلیارد و ۷۱۴میلیون و ۳۲۰هزار ریال دادوستد شد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس‌فلزات تهران، تالار این بورس در روز چهارشنبه شاهد جمعا ۳۵هزار و ۳۸۰تن عرضه و در مقابل ۱۳۲هزار و ۴۶۰تن تقاضا برای محصولات فوق‌الذکر بود.

این گزارش حاکی است، در روز چهارشنبه در گروه محصولات فولادی، در ۲رینگ معاملاتی جداگانه مقدار ۲۵هزار و ۸۰تن انواع فولاد به ارزش ۱۵۵میلیارد و ۲۵۹میلیون و ۹۲۰هزار ریال به صورت نقدی و سلف معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۱۳/۹۸ و ۲۷/۸۲درصد از کل بازار را در این روز به خود اختصاص داد.

در گروه محصولات مسی نیز ۴۴۰تن انواع مس در ۳ رینگ معاملات جداگانه به ارزش ۳۲میلیارد و ۹۴میلیون و ۴۰۰هزار ریال به صورت نقدی دادوستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۷۲/۱ و ۰۱/۱۷درصد از کل بازار را دیروز به خود اختصاص داد. براساس این گزارش، در جلسه معاملاتی روز چهارشنبه ۴۰تن شمش روی در یک رینگ معاملاتی به ارزش یک‌میلیارد و ۳۶۰میلیون ریال به صورت نقدی دادوستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۱۵/۰ و ۷۲/۰درصد از کل بازار را در این روز به خود اختصاص داد.

همچنین در آخرین روز کاری هفته جاری، در گروه محصولات کنسانتره مولیبدن با وجود ۱۴۰تن عرضه سولفورمولیبدن،‌ اما به دلیل نبودن تقاضا هیچ‌گونه دادوستدی انجام نگرفت.