گروه بورس فلزات- دیروز در نخستین روز از هفته کاری قیمت میلگرد و تیرآهن در بازار غیر رسمی با افزایش روبه‌رو شد.

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، دیروز پس از پایان یافتن تعطیلات هفته گذشته قیمت آهن‌آلات در بازار غیر رسمی افزایش یافت به گونه‌ای که به جز میلگرد ۸ آجدار کلاف که بدون نوسان بود اما مابقی انواع میلگرد با افزایش قیمت مواجه شد.
براساس این گزارش، در مدت یاد شده میلگرد 10 آجدار شاخه اردبیلی با 50ریال افزایش قیمت در هر کیلو به قیمت 6هزار و 450ریال عرضه شد.
دیروز میلگرد ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲ و ۲۵ میانه‌ای نیز با ۵۰ تا ۶۰ریال افزایش قیمت در هر کیلو در بازار غیر رسمی معادل ۶هزار و ۴۵۰ تا ۶هزار و ۴۶۰ریال بود.
این گزارش حاکی است، در مدت یاد شده همچنین قیمت سبد تیرآهن ریز و درشت نیز با نوسان مواجه بود به طوری‌که هر شاخه تیرآهن 14 با 30هزار تومان افزایش قیمت نسبت به چهارشنبه هفته گذشته به قیمت یک‌میلیون و 170هزار ریال رسید.
دیروز همچنین قیمت هر شاخه تیرآهن ۱۶ و ۱۸ با افزایش ۲۵ و ۳۵هزار ریالی به ترتیب به قیمت یک‌میلیون و ۴۳۵هزار ریال و یک‌میلیون و ۹۳۵هزار ریال رسید. این گزارش حاکی است، در مدت یاد شده در سبد تیرآهن درشت نیز نوسان قیمت وجود داشت به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن ۲۰ با افزایش ۵۰هزار ریالی به قیمت ۲میلیون و ۶۳۰هزار ریال عرضه شد. دیروز به رغم افزایش قیمت آهن‌آلات در بازار غیر رسمی اما هر شاخه تیرآهن ۲۲ و ۲۴ با کاهش قیمت ۱۰هزار ریالی معادل ۲میلیون و ۷۸۰هزار ریال و ۳میلیون و ۵۲۰هزار ریال بود.
در مدت یاد شده همچنین هر شاخه تیرآهن 27 با افزایش قیمت 70هزار ریالی به قیمت 4میلیون و 850ریال ریال رسید.