گروه بورس فلزات- قیمت انواع فلزات غیر آهنی در مبادلات هشتم ژوئن کاهش یافت.

بنابراین گزارش هفته گذشته در مبادلات لندن قیمت انواع فلزات غیر آهنی با افزایش همراه بود اما این رشد قیمت در هفتم ژوئن متوقف شد و در هشتم نیز همه قیمت‌ها در رینگ مبادلاتی لندن با کاهش همراه شد.
براساس این گزارش قیمت انواع فلز در رینگ مبادلاتی لندن بین 36 تا 710دلار در هر تن کاهش یافت. بر این اساس آلومینیوم با افت 25دلاری در هر تن با نرخ دوهزار و 654دلار و 50 سنت خریداری شد و فروش نقدی این فلز با نرخ دوهزار و 655دلار صورت گرفت. براساس این گزارش خرید و فروش سه ماه آلومینیوم در رینگ مبادلاتی هشتم ژوئن با پیش‌بینی رشد قیمت این فلز با نرخ به ترتیب دوهزار و 708دلار و دوهزار و 709دلار انجام شد.
موجودی آلومینیوم در هشتم جولای نسبت به روز قبل تغییری نداشت و به میزان ۸۳۰هزار و ۷۵ تن بود که از این میزان ۷۹۵هزار و ۲۵۰تن مورد مبادله قرار گرفت.
این گزارش حاکی است مس نیز در مبادلات هشتم ژوئن افت 165دلاری را تجربه کرد نرخ خرید نقدی این فلز 7هزار و 280دلار و فروش آن با نرخ 7هزار و 285دلار صورت گرفت.مس طی دو روز گذشته 279دلار افت در هر تن را تجربه کرد.
خرید و فروش سه ماهه مس هم با پیش‌بینی کاهش مواجه شد و با نرخ ۷هزار و ۲۰۱دلار و ۷هزار و ۲۰۲دلار در هر تن صورت گرفت.موجودی این فلز در انبارهای بورس‌فلزات لندن در تاریخ هشتم ژوئن معادل ۱۲۲هزار و ۲۷۵تن بود که از این مقدار ۱۱۵هزار و ۲۰۰تن مبادله شد. روی هم در مبادلات هشتم ژوئن با افت ۳۲دلاری در هر تن مواجه شد و با نرخ سه‌هزار و ۶۱۰دلار به صورت نقدی خریداری شد.
فروش نقدی این فلز در هر تن با نرخ سه‌هزار و 610دلار و 50سنت بود.
همچنین خرید و فروش سه ماهه آن هم در مبادلات لندن با پیش‌بینی افت آن از سوی فعالان بازار مواجه شد و خرید آن با نرخ سه‌هزار و ۵۹۹ دلار و ۵۰ انجام شد و با نرخ سه‌هزار و ۶۰۰دلار به فروش رسید.موجودی این فلز در انبارهای بورس‌فلزات لندن ۷۱هزار و ۸۲۵تن بود که از این مقدار ۶۲هزار و ۸۰۰تن آن مورد مبادله قرار گرفت.سرب و قلع هم در رینگ مبادلاتی هشتم ژوئن هر یک به ترتیب با افت ۵۰ و ۳۰۰دلاری در هر تن با نرخ دو هزار و ۲۵۰دلار و ۱۳هزار و ۷۸۰دلار خریداری شدند. فروش نقدی سرب و قلع هم با نرخ دوهزار و ۲۵۵دلار و ۱۳هزار و ۸۰۰دلار صورت گرفت.
خرید سه ماهه قلع با نرخ 13هزار و 700دلار و فروش سه ماهه آن با قیمت 13هزار و 705 دلار انجام شد. سرب هم در رینگ مبادلاتی هشتم ژوئن با نرخ دوهزار و 256دلار به صورت سه ماهه خریداری شده و با نرخ دو هزار و 257دلار به فروش رسید.
قلع و سرب به میزان ۱۱هزار و ۳۷۰تن و ۴۷هزار و ۷۵تن در انبارهای بورس فلزات لندن موجود بودند. نیکل نیز در مبادلات هشتم ژوئن با نرخ ۴۳هزار و ۷۵۰دلار خریداری شد افت نرخ این محصول نسبت به مبادلات هفتم ژوئن هر تن ۷۱۰دلار بود. این فلز با نرخ ۴۳ و ۸۰۰دلار هم به فروش رسید.
خرید و فروش سه ماهه نیکل در رینگ مبادلاتی لندن با نرخ 42هزار و 400دلار و 42هزار و 600دلار انجام شد.
موجودی نیکل در انبارهای بورس فلزات لندن ۸هزار و ۶۰۴ تن بود.