مس 114 دلار پایین آمد
گروه بورس فلزات- قیمت انواع فلزات غیرآهنی در مبادلات روز هفتم ژوئن در رینگ مبادلاتی بورس فلزات لندن با کاهش مواجه شد.

بنابراین گزارش قیمت انواع فلزات غیرآهنی در مبادلات هفتم ژوئن نسبت به روز قبل بین ۱۵ تا سه‌‌هزار و ۹۰۰دلار در هر تن کاهش یافت.
براساس این گزارش سرب کمترین افت و نیکل بیشترین افت قیمت را در مبادلات روز هفتم ژوئن به خود اختصاص دادند.
براین اساس سرب با ۱۵دلار کاهش با نرخ دوهزار و ۳۰۰دلار خریداری شده و با قیمت هر تن دو هزار و ۳۰۵دلار به فروش رسید.
همچنین نیکل نیز که افت قیمت سه‌هزار و 900دلاری را تجربه کرده بود با نرخ 44هزار و 510دلار به فروش رسید. خرید نقدی این فلز هم در هفتم ژوئن با نرخ 44هزار و 500دلار انجام شد.
این گزارش حاکی است قیمت مس هم که در مبادلات هفته گذشته دائما در حال رشد بود سرانجام در هفتم ژوئن رشد قیمتش متوقف شد و با نرخ ۷هزار و ۴۴۵دلار خریدار شد فروش این فلز در رینگ مبادلاتی لندن با قیمت ۷هزار و ۴۵۰دلار صورت گرفت.
افت قیمت مس در مبادلات هفتم ژوئن نسبت به روز قبل 114دلار در هر تن بود.
خرید و فروش سه ماهه مس نیز با پیش‌بینی افت نرخ آن از سوی فعالان بازار انجام شد به طوری که نرخ خرید سه ماهه این فلز ۷هزار و ۳۷۸دلار و فروش آن ۷هزار و ۳۷۹دلار بود.
این گزارش می‌افزاید: آلومینیوم هم با افت 22دلاری در مبادلات هفتم ژوئن با نرخ دو هزار و 690دلار و 50سنت خریداری شد و با قیمت هر تن دو هزار و 691دلار و 50سنت به فروش رسید.
خرید و فروش سه ماهه آلومینیوم هم با پیش‌بینی رشد قیمت آن از سوی فعالان بازار با نرخ دو هزار و ۷۴۰دلار و دو هزار و ۷۴۱دلار انجام شد.
براساس این گزارش روی هم در مبادلات هفتم ژوئن 49دلار افت را تجربه کرد و با نرخ سه هزار و 641دلار به صورت نقدی خریداری شده و با قیمت هر تن سه هزار و 642دلار به فروش رسید.
براین اساس روی در مبادلات هفتم ژوئن با نرخ سه‌هزار و ۶۳۰دلار به صورت سه ماهه خریداری شد و با قیمت هر تن سه هزار و ۶۳۰دلار و ۵۰سنت هم به فروش رسید.
قلع تنها فلزی بود که در مبادلات هفتم ژوئن بدون تغییر نسبت به مبادلات ششم ژوئن قیمت خورد.
خرید نقدی این فلز ۱۴هزار و ۹۵دلار و فروش نقدی آن با نرخ ۱۴هزار و یکصد دلار صورت گرفت.خرید و فروش سه ماهه قلع در مبادلات هفتم ژوئن با نرخ ۱۳هزار و ۹۴۰دلار و ۱۳هزار و ۹۴۵انجام شد.موجودی انواع فلز در انبارهای بورس‌فلزات لندن در تاریخ هفتم ژوئن معادل ۸۲هزار و ۴۲۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۸۳۰هزار و ۷۵تن آلومینیوم،۱۲۲هزار و ۲۷۵تن مس، ۴۷هزار و ۷۵تن سرب، ۸هزار و ۶۰۴تن نیکل، ۱۱هزار و ۳۷۰تن قلع و ۷۱هزار و ۸۲۵تن روی بود که از این مقدار ۷۹هزار و ۹۴۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۷۹۵هزار و ۲۵۰تن آلومینیوم، ۱۱۵هزار و ۲۰۰تن مس، ۴۲هزار و ۷۲۵تن سرب، ۸هزار و ۷۰تن نیکل، ۱۱هزار و ۲۱۵تن قلع و ۶۲هزار و ۸۰۰تن روی مورد مبادله قرار گرفت.