گروه بورس فلزات- 760 قیمت انواع مس، روی و آلومینیوم در بورس فلزات لندن افزایش یافت.
بنابر گزارش خبرگزاری‌ها قیمت مس طی مبادلات پنجم ژوئن نسبت به روز قبل ۱۱۰دلار افزایش یافت و با نرخ ۷هزار و ۶۵۰دلار نیز خریداری شد این فلز با نرخ هر تن ۷هزار و ۶۵۵دلار به فروش رسید.

بر اساس این گزارش خرید و فروش سه ماهه مس هم در ششم ژوئن با نرخ 7هزار و 550 و 7هزار و 755دلار صورت گرفت. موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن معادل هر تن 123هزار و 300 تن بود.
بر این اساس روی نیز در مبادلات ششم ژوئن در بورس فلزات لندن هر تن ۴۱دلار رشد را تجربه کرد و با نرخ ۳هزار و ۸۱۰دلار خریداری شده و با قیمت هر تن سه هزار و ۸۱۰دلار و ۵۰سنت به فروش رسید. این گزارش حاکی است خرید و فروش سه ماهه روی در رینگ مبادلاتی ششم ژوئن معادل هر تن سه هزار و ۷۹۴ و سه هزار و ۷۹۵دلار بود.
موجودی روی در انبارهای بورس فلزات لندن در تاریخ ششم ژوئن 74هزار و 125تن بود.
این گزارش می‌افزاید: آلومینیوم هم در ششم ژوئن هر تن ۱۵دلار افزایش یافت.
این فلز در رینگ مبادلاتی ششم ژوئن با نرخ 2هزار و 755دلار خریداری شده و با قیمت هر تن 2هزار و 760دلار به فروش رسید.خرید و فروش سه‌ماه این فلز هم در تاریخ یاد شده با قیمت هر تن 2هزار و 805 دلار و 2هزار و 805 دلار و 50 سنت انجام شد.
موجودی آلومینیوم در انبار‌های بورس‌فلزات لندن معادل ۸۳۱هزار و ۸۵۰تن بود.بنابراین گزارش، خرید و فروش سرب هم طی مبادلات ششم ژوئن در رینگ مبادلاتی بورس‌فلزات لندن معادل ۲هزار و ۳۲۵دلار و ۲هزار و ۳۲۵دلار و ۵۰سنت بود.
نرخ این فلز نسبت به مبادلات روز پنجم ژوئن هر تن 10دلار کاهش یافت.قلع هم در مبادلات ششم ژوئن 35دلار رشد را تجربه کرد. نرخ خرید این فلز 14هزار و 50دلار و فروش آن با نرخ 14هزار و 75دلار صورت گرفت.
نیکل در مبادلات ششم ژوئن نسبت به پنجم ژوئن با افت ۹۹۵دلاری مواجه شد. نرخ خرید این فلز ۴۹هزار و ۳۵۰دلار و فروش آن با نرخ ۴۹هزار و ۳۵۵دلار انجام شد.
خرید سه‌ماه سرب و قلع در ششم ژوئن با نرخ 2هزار و 325دلار و 14هزار دلار صورت گرفت و با نرخ 2هزار و 328دلار و 14هزار و 25دلار هم به فروش رسیدند.
موجودی سرب،‌ قلع و نیکل در انبار‌های بورس‌فلزات لندن در تاریخ ششم ژوئن به ترتیب ۴۸هزار و ۲۵۰تن سرب، ۱۰هزار و ۶۷۵تن قلع و ۸هزار و ۴۶۰تن نیکل بود.