گروه بورس‌فلزات- قیمت انواع فلز در مبادلات بورس‌فلزات لندن طی تاریخ یکم ژوئن با افزایش همراه بود.
رشد قیمت آلومینیوم در یکم ژوئن برای هر تن ۴۲دلار بود که با نرخ ۲هزار و ۷۷۵دلار نیز خریداری شد. فروش نقدی این فلز هم با قیمت هر تن ۲هزار و ۷۷۵دلار و ۵۰سنت انجام شد.

بنابراین گزارش، خرید و فروش سه‌ماه آلومینیوم هم در رینگ مبادلاتی لندن با نرخ 2هزار و 811 و 2هزار و 812دلار انجام شد.
براساس این گزارش، مس نیز در مبادلات یکم ژوئن هر تن ۷۰دلار نسبت به مبادلات سی‌ام مه افزایش یافت. قیمت خرید نقدی این فلز هر تن ۷هزار و ۵۱۰دلار و فروش نقدی آن با نرخ ۷هزار و ۵۱۰دلار و ۵۰سنت صورت گرفت.
خرید و فروش سه‌ماه این فلز هم با نرخ 7هزار و 410 و 7هزار و 420دلار انجام شد.
براین اساس، روی هم در مبادلات یکم ژوئن با رشد ۲۵دلاری با قیمت هر تن ۳هزار و ۷۱۰دلار به صورت نقدی خریداری شد و با قیمت هر تن ۳هزار و ۷۱۰دلار و ۵۰سنت به فروش رسید.
این گزارش حاکی است، روی با نرخ 3هزار و 710دلار به صورت سه‌ماه خریداری شده و فروش سه‌ماه آن هم با نرخ 3هزار و 710دلار و 50سنت صورت گرفت.
این گزارش حاکی است، سرب هم در مبادلات یکم ژوئن هر تن ۱۴۶دلار افزایش یافت.
نرخ خرید و فروش نقدی سرب هر تن 2هزار و 350دلار و 2هزار و 351دلار بود.
همچنین این فلز با نرخ ۲هزار و ۳۵۴دلار و ۵۰سنت به صورت ۳ماه خریداری شد و فروش سه‌ماه این فلز هم هر تن ۲هزار و ۳۵۵دلار بود.
قلع هم در مبادلات یکم ژوئن با رشد 105دلاری در هر تن همراه شد. فروش نقدی این فلز در یکم ژوئن با نرخ 14هزار و 5دلار انجام شد. همچنین خرید نقدی این فلز هم با نرخ 14هزار دلار صورت گرفت.
قلع در یکم ژوئن با نرخ ۱۴هزار و ۲۵دلار به صورت سه‌ماه خریداری شد و با نرخ ۱۴هزار و ۵۰دلار به صورت سه‌ماه به فروش رسید.
این گزارش می‌افزاید: نیکل که در بیشتر اوقات با رشد قیمت همراه بود در مبادلات یکم ژوئن تنها فلزی بود که قیمتش شکسته شد.
افت نرخ این فلز ۴۵۰دلار در هر تن بود که باعث شد نرخ فروش آن تا حد ۵۰هزار و ۴۵۰دلار پایین بیاید. خرید نقدی این فلز هم با نرخ ۵۰هزار و ۴۴۵دلار صورت گرفت.
خرید و فروش سه ماه نیکل در مبادلات یکم ژوئن هر تن 47هزار و 590 دلار و 47هزار و 595دلار بود.
موجودی انواع فلز در انبارهای بورس فلزات لندن معادل ۸۳۲هزار و ۵۷۵تن آلومینیوم، ۱۲۸هزار و ۹۲۵تن مس، ۴۷هزار و ۶۲۵تن سرب، ۹هزار و ۴۴۵تن قلع و ۷هزار و ۸۷۲تن نیکل و ۷۵هزار و ۶۲۵تن روی بود.