در هفته گذشته (پنجم لغایت نهم خرداد‌ماه) در بورس‌فلزات تهران جمعا 74هزار و 305 تن انواع فولاد، مس، آلومینیوم، کنسانتره فلزات گرانبها و مولیبدن و روی به ارزش 875‌میلیارد و 647‌میلیون و 365‌هزار ریال دادوستد شد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی سازمان کارگزاران بورس‌فلزات تهران‌، تالار این بورس در هفته مورد بررسی شاهد جمعا ۱۱۶‌هزار و ۹۴۰ تن عرضه و در مقابل ۱۵۱‌هزار و ۱۶۵ تن تقاضا برای محصولات فوق‌الذکر بود.

در هفته مورد بررسی 67‌هزار و 970 تن انواع محصولات فولادی به ارزش 446‌میلیارد و 183‌میلیون و 740‌هزار ریال معامله شد که به لحاظ وزن و ارزش به ترتیب 47/91 و 95/50‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داده است.
همچنین ۳‌هزار و ۱۸۰‌تن از انواع محصولات آلومینیومی به ارزش ۱۰۰‌میلیارد و ۹۲۹ میلیون و ۴۴۰‌هزار ریال معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۲۸/۴ و ۵۳/۱۱‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.در گروه محصولات مسی نیز ۲‌هزار و ۷۴۰‌تن انواع محصولات مس، به ارزش ۱۹۲‌میلیارد و ۳۶۶‌میلیون و ۴۰‌هزار ریال معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۶۹/۳ و ۹۷/۲۱‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داده است.