گروه بورس فلزات- در نخستین روز از هفته‌ جاری قیمت تیرآهن کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، دیروز قیمت هر شاخه تیرآهن نسبت به چهارشنبه هفته گذشته با کاهش روبه‌رو بود.
بر اساس این گزارش، روز گذشته هر شاخه تیرآهن 14 با کاهش قیمت 15هزار ریالی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته به قیمت یک میلیون و 175هزار ریال در بازار عرضه شد.
در مدت یاد شده، همچنین هر شاخه تیرآهن ۱۶و۱۸ نیز با کاهش ۱۵و ۲۰هزار ریالی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته به ترتیب به قیمت یک میلیون و ۴۷۵هزار ریال و یک‌میلیون و ۹۷۰هزار ریال رسید.
این گزارش می‌افزاید: دیروز گروه تیرآهن درشت نیز کاهش قیمت را در بازار تجربه کرد به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن 20، 22، 24 به قیمت 2میلیون و 640هزار ریال، 2میلیون و 840هزار ریال و 3میلیون و 720هزار ریال در بازار غیررسمی عرضه شد.
در مدت یاد شده هر شاخه تیرآهن ۲۷ با کاهش قیمت ۵۰هزار ریالی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته به قیمت ۴میلیون و ۸۰۰هزار ریال رسید. این گزارش حاکی است: دیروز قیمت هر کیلو میلگرد در بازار غیررسمی نیز با نوسان زیادی روبه‌رو نبود به گونه‌ای که میلگرد ۸آجدار کلاف نوردی با افزایش قیمت هر کیلو ۵۰ریالی به قیمت ۶هزار و ۶۵۰ریال رسید. در این میان دیروز قیمت هر کیلو میلگرد ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲ و ۲۵آجدار میانه نسبت به چهارشنبه هفته گذشته بدون تغییر به همان قیمت ۶هزار و ۶۰۰ریال عرضه شد.
بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی فعالان بازار آهن، بازار آهن آلات طی هفته آینده با رکود مواجه خواهد شد.
به اعتقاد این فعالان، به تجربه ثابت شده است که طی هفته‌هایی که از تعطیلی برخورداند، بازار آهن با رکود روبه‌رو می‌شود.
همچنین بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته از سوی فعالان بازار، طی هفته جاری قیمت آهن با افزایش روبه‌رو خواهد شد.