گروه بورس فلزات- قیمت انواع فلز در مبادلات روز بیست و سوم مه با نوسان همراه شد.
بنابراین گزارش بر خلاف رشد قیمت انواع فلزات غیرآهنی در رینگ مبادلاتی بیست و یکم و بیست ودوم مه در تاریخ بیست و چهارم مه قیمت بیشتر فلزات با کاهش مواجه شد.

براساس این گزارش در رینگ مبادلاتی بیست و چهارم مه قیمت انواع مس، آلومینیوم، روی و قلع با کاهش مواجه شد و نرخ انواع سرب و نیکل با افزایش همراه بود.
براین اساس فروش نقدی مس در مبادلات بیست و چهارم مه با ۱۸۵دلار کاهش با نرخ ۷هزار و ۳۷۵دلار صورت گرفت.
خرید نقدی این فلز هم با قیمت 7هزار و 374دلار انجام شد. مس در رینگ مبادلاتی بیست و چهارم مه با پیش‌‌بینی فعالان از ثبت نسبی قیمت این فلز در مبادلات آتی به صورت 3ماهه با قیمت 7هزار و 314دلار خریداری شده و با نرخ 7هزار و 315دلار به فروش رسید.
موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن ۱۳۶هزار و ۱۰۰تن بود.
این گزارش حاکی است نرخ آلومینیوم هم به دلیل کاهش موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن 67دلار کاهش یافت. موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در تاریخ 24مه، 832هزار و 475تن بود و نرخ خرید و فروش نقدی این فلز معادل هر تن دو هزار و 784دلار شد.
فعالان بازار با پیش‌بینی ثبات نسبی قیمت این فلز در آینده، آلومینیوم را با نرخ دو هزار و ۸۱۷دلار خریداری کرده و با نرخ دو هزار و ۸۱۸دلار به فروش رساندند.
رشد روی هم پس از یک هفته متوقف شد و قیمت آن طی مبادلات دو روز اخیر 160دلار کاهش یافت. خرید نقدی روی در LME با نرخ سه‌هزار و 655دلار صورت گرفت.
فعالان بازار این بار نیز با احتیاط دست به خرید سه ماه این فلز زدند و تقریبا نرخ خرید و فروش سه ماه این فلز نسبت به قیمت‌های نقدی تغییری نداشت به طوری که خرید سه ماهه روی با نرخ سه هزار و ۶۵۰ دلار و سه هزار و ۶۵۱ دلار انجام شد. موجودی روی در تاریخ ۲۴ مه در انبارهای بورس فلزات لندن ۷۸هزار و ۹۲۵ تن بود.
قلع هم با کاهش 265 دلاری نسبت به مبادلات بیست و دوم مه با نرخ 13هزار و 860 دلار به فروش رسید. خرید نقدی این فلز با نرخ 13هزار و 855 دلار انجام شد.
خرید و فروش سه ماهه قلع در رینگ مبادلاتی بورس فلزات لندن با پیش‌بینی رشد اندک آن با نرخ ۱۳هزار و ۸۹۵ و ۱۳هزار و ۹۰۰ دلار انجام شد. موجودی قلع در انبارهای بورس فلزات لندن معادل ۸هزار و ۳۹۵ تن بود.همچنین سرب و نیکل هم که در مبادلات روز بیست و چهارم مه رشد قیمت را تجربه کردند هر یک با رشد به ترتیب ده و ۶هزار و ۵۷۰ دلاری با نرخ دو هزار و ۱۶۵ و دلار و ۵۰هزار و ۳۰۵ دلار به فروش رسیدند.
خرید نقدی سرب و نیکل هم با قیمت هر تن دو هزار و 164 دلار و 50هزار و 300 دلار انجام شد.
موجودی سرب و نیکل طی تاریخ بیست و چهارم مه در انبارهای بورس فلزات لندن معادل ۴۷هزار و ۹۲۵ تن و ۷هزار و ۲۰۰ تن بود.