گروه بورس فلزات- دیروز قیمت آهن‌آلات به ویژه میلگرد و تیرآهن درشت افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، دیروز قیمت میلگرد در بازار غیررسمی با افزایش روبه‌رو بود به گونه‌ای که میلگرد ۱۲ آجدار کرمانی با ۱۰۰ریال افزایش در هر کیلو به قیمت ۶هزار و ۶۰۰ریال رسید.
در مدت یادشده میلگرد 8 آجدار کلاف نوردی بدون تغییر نسبت به روز قبل از آن به قیمت 6هزار و 600ریال عرضه شد.
براساس این گزارش، روز گذشته همچنین میلگرد ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲ و ۲۵ با افزایش ۱۰۰ریالی در هر کیلو به قیمت ۶هزار و ۶۰۰ریال رسید.
در پی عدم ارائه قیمت تیرآهن شاخه 24 و 27 در روز سه‌شنبه از سوی بازار، اما دیروز شاهد افزایش قیمت در این دو گروه از تیرآهن بودیم به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن 24 به قیمت 3میلیون و 780هزار ریال و هر شاخه تیرآهن 27 به قیمت 4میلیون و 850هزار ریال رسید.
این گزارش حاکی است، همچنین دیروز هر شاخه تیرآهن ۲۲ بدون تغییر نسبت به روز قبل از آن به قیمت ۲میلیون و ۹۰۰هزار ریال عرضه شد.
دیروز اما برخلاف افزایش قیمت در تیرآهن‌های درشت، قیمت تیرآهن‌های 14، 16 و 18 با کاهش روبه‌رو بود به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن 14 با کاهش قیمت 10هزار ریالی نسبت به روز قبل از آن به قیمت یک‌میلیون و 190هزار ریال رسید.
همچنین در مدت یادشده هر شاخه تیرآهن ۱۶ و ۱۸ نیز با کاهش قیمت ۱۰هزار ریالی نسبت به روز قبل از آن به ترتیب به قیمت یک‌میلیون و ۴۹۰هزار ریال و یک‌میلیون و ۹۹۰هزار ریال عرضه شد.