گروه بورس فلزات - انواع فلز در مبادلات روز بیست و دوم مه نسبت به روز قبل با افزایش قیمت همراه بود.

فروش نقدی مس در مبادلات بیست و دوم مه نسبت به مبادلات روز قبل معادل هر تن ۷هزار و ۵۶۰ دلار بود رشد قیمت این فلز در مبادلات بیست و دوم مه ۱۴۹ دلار بود.
مس در رینگ مبادلاتی 22 مه با نرخ 7هزار و 555 دلار خریداری شد. براساس این گزارش خرید و فروش سه ماهه مس هم با پیش‌بینی کاهش قیمت مس در مبادلات آتی در رینگ LME با نرخ 7هزار و 480 دلار و 7هزار و 481 دلار مبادله شد.
موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن ۱۳۸هزار و ۴۲۵ تن بود. بنابراین گزارش آلومینیوم در رینگ مبادلاتی بیست و دوم نیست به روز قبل هر تن ۳۷ دلار افزایش یافت نرخ فروش این محصول دو هزار و ۸۵۱ دلار و خرید آن معادل هر تن دو هزار و ۸۵۰ دلار بود.
خرید و فروش سه ماهه آلومینیوم در رینگ‌ مبادلاتی بورس فلزات لندن با پیش‌بینی رشد آن در مبادلات آتی معادل دو هزار و 869 دلار و دو هزار و 870 دلار بود.
موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن ۸۳۳هزار و ۸۲۵ تن بود. براساس این گزارش روی در مبادلات بیست و دوم مه با رشد ۶۵ دلاری با قیمت سه هزار و ۸۱۵ دلار خریداری شد.
فروش این محصول هم در رینگ مبادلاتی بیست و دوم معادل هر تن سه هزار و 815 دلار بود.
بر این اساس این بار هم کارشناسان در تاریخ بیست و دوم مه هم مانند روز بیست و یکم با احتیاط بیشتری نسبت به مبادلات آتی بورس فلزات لندن تصمیم‌گیری کردند که به این ترتیب خرید سه ماهه روی با نرخ سه هزار و ۸۰۳ دلار و فروش آن با قیمت هر تن سه هزار و ۸۰۵ دلار صورت گرفت.
موجودی روی در انبارهای بورس فلزات لندن در تاریخ بیست و دوم مه 79هزار و 425 تن بود.
این گزارش حاکی است سرب و نیکل هم در رینگ مبادلاتی بیست و دوم مه هر یک رشد ۸۷ و ۲۳۵ دلاری را تجربه کردند.
سرب با نرخ دو هزار و 155 دلار خرید و فروش شد و نیکل نیز با قیمت هر تن 53هزار و 730 دلار خریداری شده و با قیمت 53هزار و 735 دلار به فروش رسید.
خرید و فروش سه ماهه سرب در مبادلات بیست و سوم مه با پیش‌بینی رشد اندک آن از سوی فعالان بازار در مبادلات آتی با نرخ دو هزار و ۱۷۰ دلار و دو هزار و ۱۷۰ دلار و ۵۰ سنت انجام شد.
نیکل نیز در رینگ مبادلاتی بورس فلزات لندن با پیش‌بینی افت قیمت مواجه شد. البته پیش‌بینی قیمت این فلز از سوی کارشناسان و فعالان بازار بسیار دشوار است چرا که دامنه نوسان روزانه این فلز در مبادلات بسیار بالا است.
نیکل در بورس فلزات لندن با نرخ ۵۰هزار و ۱۵۰ دلار خریداری شده و با قیمت هر تن ۵۰هزار و ۲۰۰ دلار به فروش رسید.
قلع برخلاف سایر فلزات در مبادلات بیست و دوم مه با کاهش قیمت مواجه شد این فلز با افت با کاهش 75 دلاری با نرخ 14هزار و 75 دلار خریداری شده و با قیمت هر تن 14هزار و 125 دلار به فروش رسید.
خرید و فروش سه ماهه این فلز با پیش‌بینی افت قیمت آن در مبادلات آتی با نرخ ۱۳هزار و ۹۵۰ دلار و ۱۴هزار دلار صورت گرفت.
براساس این گزارش موجودی قلع در انبارهای بورس فلزات لندن 8هزار و 445 تن بود.
این گزارش همچنین می‌افزاید: موجودی سرب و نیکل هم در انبارهای بورس فلزات لندن طی تاریخ بیست و دوم ۴۸هزار و ۲۰۰ و ۵هزار و ۳۸۸ تن بود.