دیروز در بورس فلزات تهران، جمعا ۱۹هزار و۶۳۰ تن انواع فولاد، آلومینیوم و مس به ارزش ۲۱۷میلیارد و ۲۰۰میلیون و ۶۶۰هزار ریال داد‌وستد شد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی سازمان کارگزاران بورس فلزات تهران، تالار این بورس در روز یکشنبه شاهد جمعا ۸۸هزار و۴۲۰تن عرضه و در مقابل ۳۹هزار و۵۶۰تن تقاضا برای محصولات فوق‌الذکر بود.

این گزارش حاکی است، در روز یکشنبه در گروه محصولات فولاد، ۱۸هزار و ۲۱۰تن انواع محصولات فولادی در ۱۰رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۱۲۳میلیارد و ۵۲۵میلیون ریال به صورت نقد و سلف داد و ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۷۷/۹۲ و ۸۷/۵۶درصد از کل بازار را در این روز به خود اختصاص داد.

این گزارش می‌افزاید: در روز مورد بررسی یک‌هزار و ۱۲۰تن از انواع محصولات مسی نیز در ۳رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۸۵میلیارد و ۵۱۵میلیون و ۶۶۰هزار ریال به صورت نقدی داد و ستد شد که از نظر حجم و ارزش ۷۱/۵ و ۳۷/۳۹درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

همچنین در این روز مقدار ۳۰۰تن آلومینیوم در یک رینگ معاملاتی به ارزش ۸میلیارد و ۱۶۰میلیون ریال به صورت نقدی معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۵۲/۱ و ۷۶/۳درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد. براساس این گزارش در روز یکشنبه در گروه محصولات کنسانتره و روی هیچگونه عرضه ای صورت نگرفت.