گروه بورس‌فلزات- دیروز قیمت آهن آلات (میلگرد و تیرآهن) در بازار غیررسمی با کاهش روبرو بود.

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد به دنبال نبود تقاضا و عدم عرضه در بورس فلزات، با عرضه ذوب آهن اصفهان در روز یکشنبه هفته جاری شاهد کاهش قیمت‌ها در روز گذشته بودیم.
براساس این گزارش، بازار آهن که دیروز با افت قیمت مواجه شده بود همچنان در بلاتکلیفی و سر درگمی بسر می‌برد به‌طوریکه ثبات در قیمت آهن آلات در بازار مشاهده نمی‌شود.
به‌‌رغم افزایش قیمت تیرآهن در اواخر هفته گذشته، و اوایل هفته جاری اما در سومین روز از هفته کاری شاهد کاهش قیمت‌ها هستیم به گونه‌ای که هرشاخه تیرآهن ۱۴ با کاهش ۵‌ هزارریالی نسبت به روز قبل از آن به یک میلیون و ۲۳۰‌هزار ریال رسید.
این گزارش می‌‌افزاید، در گروه تیرآهن درشت نیز در مدت‌ یاد شده نسبت به روز قبل از آن کاهش قیمت به چشم‌ می‌خورد به‌طوریکه قیمت هر شاخه تیرآهن 22‌ از 3‌میلیون و 60‌هزار ریال، به3میلیون و 40هزار ریال هر شاخه تیرآهن 24 از 3‌میلیون و 950‌هزار ریال به 3‌میلیون و 890‌هزار ریال کاهش یافت.
در این میان دیروز تیرآهن شاخه ۲۷‌ نیز با کاهش ۵۰‌هزار ریالی روبه‌رو بود، به طوری‌که قیمت این محصول از ۴‌میلیون و ۷۸۰‌هزار ریال به ۴‌میلیون و ۷۳۰‌هزار ریال کاهش یافت.
همچنین دیروز انواع میلگرد نیز نسبت به روز قبل از آن با افت قیمت مواجه شد، به گونه‌ای که هر کیلو میلگرد 8‌آجدار کلاف داخلی در بازار به قیمت ‌6‌هزار و 600‌ریال، میلگرد 12‌آجدار داخلی 6‌هزار و 580‌ریال عرضه شد.
براساس این گزارش، با عرضه محصول از سوی ذوب آهن اصفهان در روز یکشنبه هفته جاری گویی رونق به بازار آهن آلات بازگشته است اما این رونق در جهت ثبات قیمت‌ها نیست و با نوسان روبه‌رو است.