گروه بورس- طرح ورود تمام محصولات بخش دولتی و خصوصی به بورس فلزات هم‌اکنون در دستور کار هیات‌ دولت قرار دارد. مدیرکل تامین و توزیع کالای وزارت بازرگانی در گفت‌وگو با خبرنگار دنیای اقتصاد با بیان مطلب فوق گفت: براساس توافق صورت گرفته میان وزارتخانه‌های صنایع و معادن، بازرگانی، ایمیدرو و بخش‌خصوصی، طی صورتجلسه‌ای که صورت گرفت، قرار است که تمام تولیدات واحدها از طریق بورس فلزات انجام شود اما این هم‌اکنون در حد یک طرح است.

عباس قلی‌زاده افزود: طرح یاد شده برای اجرایی شدن باید به تصویب هیات دولت برسد.

وی با اشاره به اینکه براساس اظهارات برخی از دست‌اندرکاران این طرح قرار است از هفته جاری اجرایی شود، تصریح کرد: این امر مستلزم اخذ مصوبه هیات وزیران است و طرح در دستور کار آنها قرار دارد که براساس اولویت کاری مورد بررسی برای تصویب نهایی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تامین و توزیع کالای وزارت بازرگانی خاطرنشان کرد: پس از نهایی شدن طرح ورود محصولات بخش‌خصوصی و دولتی به بورس فلزات توسط هیات دولت، این طرح مورد استقبال نیز قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، رییس هیات‌مدیره بورس فلزات هفته گذشته از اجرایی شدن طرح ورود محصولات فولادی بخش‌های خصوصی و دولتی به بورس فلزات در هفته جاری خبر داده بود.