گروه بورس‌فلزات- طی هفته گذشته قیمت تیرآهن در بازار غیررسمی با نوسان زیادی روبه‌رو بود.

به گزارش خبرنگار دنیای‌اقتصاد، در هفته‌ای که گذشت قیمت تیرآهن به تدریج با افزایش مواجه شد. اما تیرآهن شاخه ۲۷ از ۴میلیون و ۷۰۰هزار ریال در روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه جاری به ۴میلیون و ۵۸۰هزار ریال در چهارشنبه هفته یاد شده رسید که کاهش قیمت ۱۲۰هزار ریالی را در هر شاخه تجربه کرد.
براساس این گزارش، این در حالی است که در مدت یاد شده هرشاخه تیرآهن 27 در اولین روز از هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن با کاهش قیمت مواجه شد، به طوری که هر شاخه تیرآهن 27 از 4میلیون و 850هزار ریال در روز پنجم اردیبهشت‌ماه جاری با کاهش 150هزار ریالی به 4میلیون و 700هزار ریال در روز هشتم ماه جاری رسید.
در این میان، قیمت تیرآهن ۲۷ که از ابتدای هفته گذشته با کاهش روبه‌رو شده بود، به یک‌باره در دو روز پایانی با افزایش مواجه شد که عامل اصلی این امر عدم تقاضا و توقف عرضه تیرآهن در بورس‌فلزات اعلام شد.
این گزارش حاکی است: سایر سایز‌های تیرآهن طی هفته گذشته همانند تیرآهن 27 نوسان قیمت را تجربه کرده است به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن 24 از 3میلیون و 900هزار ریال در شنبه هفته گذشته به 3میلیون و 750هزار ریال کاهش یافت اما این محصول در روز چهارشنبه هفته گذشته در مقایسه با روز قبل از آن شاهد افزایش قیمت 50هزار ریالی بوده است.
در مجموع هر شاخه تیرآهن در بازار غیر رسمی در هفته گذشته که طی روزهای نخستین مدت یاد شده افت و خیز قیمت مواجه بود در آخرین روزکاری به علت عدم تقاضا و عرضه آن در بورس فلزات با افزایش روبه‌رو شده بودند.