دیروز در بورس‌فلزات تهران، جمعا یک‌‌هزار و ۷۶۰تن انواع فولاد، آلومینیوم و مس به ارزش ۱۰۴‌میلیارد و ۹۱۹میلیون و ۹۴۰‌‌هزار ریال داد‌وستد شد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس‌فلزات تهران، تالار این بورس در روز چهارشنبه شاهد جمعا ۹‌‌هزار و۴۲۰ تن عرضه و در مقابل ۲هزار و ۵۴۰تن تقاضا برای محصولات فوق‌الذکر بود.

این گزارش حاکی است، در روز چهارشنبه در گروه محصولات مس در ۴ رینگ معاملاتی جداگانه مقدار یک‌‌هزار و ۲۸۰‌تن انواع محصولات مسی به ارزش ۹۷‌میلیارد و ۱۳۳‌میلیون ۲۴۰‌‌هزار ریال به صورت نقدی داد‌و‌ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۷۳/۷۲ و ۵۸/۹۲‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

همچنین در این روز مقدار ۳۰۰ تن از انواع محصولات فولاد در یک رینگ معاملاتی به ارزش یک‌میلیارد و ۸۹۰میلیون ریال به صورت سلف داد‌و‌ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۰۵/۱۷ و ۸۰/۱‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

بنابراین گزارش، در روز چهار‌شنبه ۱۸۰ تن از انواع محصولات آلومینیومی نیز در ۲ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۵‌میلیارد و ۸۹۶میلیون و ۷۰۰‌‌هزار ریال به صورت نقدی داد‌و‌ستد شد که از نظر حجم و ارزش ۲۲/۱۰ و ۶۲/۵‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش، در روز چهارشنبه در گروه محصولات کنسانتره و روی هیچ‌گونه عرضه‌ای صورت نگرفت.