رشد قیمت انواع فلزات در بورس فلزات لندن

گروه بورس فلزات - قیمت آلومینیوم برخلاف سایر فلزاتی که در بورس فلزات لندن در تاریخ یکم مه مبادله شدند کاهش یافت. به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد قیمت هر تن مس در رینگ مبادلاتی یکم مه نسبت به سی‌ام آوریل ۲۴ دلار کاهش یافت و با نرخ دو هزار و ۷۹۶ دلار خریداری شد.

فروش نقدی آلومینیوم در همین تاریخ با نرخ دو هزار و ۷۹۸ دلار صورت گرفت.

بنابراین گزارش آلیاژ آلومینیوم هم در رینگ مبادلاتی لندن با ده دلار کاهش در هر تن مواجه شده و با نرخ دو هزار و ۱۸۰ دلار به صورت نقدی خریداری شد.

فروش نقدی این فلز با نرخ دو هزار و ۱۸۵ دلار در هر تن انجام شد.

براساس این گزارش مس با رشد ۹۵دلاری طی مبادلات یکم مه به نرخ ۷هزار و ۹۱۹ دلار رسید.

فروش نقدی این فلز در تاریخ ذکر شده معادل ۷هزار و ۹۲۰ بود.

بر این اساس روی هم در مبادلات بورس فلزات لندن در تاریخ یکم مه نسبت به سی‌ام آوریل صد دلار افزایش یافت.

خرید نقدی این فلز ۳هزار و ۷۹۰ دلار و فروش آن سه هزار و ۷۹۱ دلار در هر تن بود.

قلع و سرب هم هر یک به ترتیب با رشد ۴۲۰ دلار و ۵۰ سنت با نرخ ۱۳هزار و ۹۹۵ دلار و یک هزار و ۹۹۴ دلار و ۵۰ سنت خریداری شدند. فروش قلع و سرب در رینگ مبادلاتی یکم مه با نرخ ۱۴هزار دلار و یک هزار و ۹۹۵ دلار صورت گرفت. نیکل هم در رینگ مبادلاتی یکم مه بورس فلزات لندن ۴۹۵ دلار در هر تن افزایش یافت.

نرخ خرید و فروش نقدی این فلز به ترتیب ۵۰هزار و ۴۹۵ دلار و ۵۰هزار و ۵۰۰ دلار بود.

این گزارش حاکی است خرید و فروش سه ماهه اعتباری آلومینیوم در رینگ مبادلاتی بورس فلزات لندن به ترتیب با قیمت دو هزار و ۸۲۴ و دو هزار و ۸۲۵ دلار انجام شد. همچنین روی هم در این تالار با نرخ سه هزار و ۷۸۵ دلار و به صورت سه ماهه خریداری شده و با قیمت سه هزار و ۷۸۹ دلار به فروش رسید. این گزارش می‌افزاید: مس نیز در رینگ مبادلاتی بورس فلزات لندن با قیمت ۷هزار و ۸۴۰ دلار به صورت سه ماهه خریداری شد. فروش سه ماهه این فلز در یکم مه با نرخ معادل ۷هزار و ۸۵۰ دلار صورت گرفت.

خرید سه ماهه قلع و سرب هم در رینگ مبادلاتی یکم مه با قیمت ۱۳هزار و ۸۰۰ دلار و دو هزار و ۱۴ دلار انجام شد.

فروش سه ماهه قلع و سرب در تاریخ یاد شده با نرخ هر تن ۱۳هزار و ۸۵۰ و دو هزار و ۱۵ دلار صورت گرفت. خرید و فروش سه ماهه نیکل هم در رینگ مبادلاتی یکم مه با نرخ ۴۸هزار و ۵۴۵ و ۴۸هزار و ۵۵۰ دلار انجام شد.

این گزارش همچنین می‌افزاید: موجودی انبار انواع فلز در بورس فلزات لندن در تاریخ یکم مه معادل ۹۰هزار و یکصد تن آلیاژ آلومینیوم ۸۲۶هزار و ۵۲۵ تن آلومینیوم ۱۵۶هزار و ۵۵۰ تن مس، ۴۲هزار و ۴۷۵ تن سرب، ۴هزار و ۹۸۰ تن نیکل، ۸هزار و ۴۴۰ تن قلع و ۹۵هزار و ۱۵۰ تن روی بود که از این مقدار ۸۳هزار و ۲۶۰ تن آلیاژ آلومینیوم، ۸۱۱هزار و ۲۰۰ تن آلومینیوم، ۱۴۱هزار و ۳۰۰ تن مس، ۴۲هزار و ۲۵ تن سرب، ۳هزار و ۳۹۰ تن نیکل، ۸هزار و ۲۳۵ تن قلع و ۸۳هزار و ۷۲۵ تن روی مورد مبادله قرار گرفت.