گروه بورس فلزات- میانگین قیمت نقدی پروفیل در بازار تهران در تاریخ هشتم اردیبهشت ماه جاری با کاهش 200ریالی مواجه شد.

به گزارش خبرنگار «دنیای اقتصاد»، میانگین قیمت نقدی پروفیل در بازار تهران از تاریخ هشتم اردیبهشت ماه سال‌جاری نسبت به سوم همین ماه با کاهش مواجه و از ۷هزار و ۸۵۰ریال به ۷هزار و ۶۵۰ریال رسید. این گزارش می‌افزاید: همچنین در مدت یادشده میانگین قیمت نقدی پروفیل ریز در بازار تهران از ۷هزار و ۹۵۰ریال هفته گذشته به ۷هزار و ۷۵۰ریال کاهش یافت.
میانگین قیمت ورق 2 وارداتی تحویل در بنادر شمالی در تاریخ هشتم اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به هفته قبل از آن با کاهش 30ریالی روبه‌رو شد به گونه‌ای که از 7هزار و 60ریال به 7هزار و 30ریال رسید.
در این میان، ورق ۲ جهانی تحویل در ایران در مدت یاد شده همانند هفته گذشته به قیمت ۶۲۰دلار عرضه شد و هیچ‌گونه تغییر نداشت. در بورس هیچ‌گونه عرضه‌ای انجام نشده و با توجه به دستور رییس‌جمهور برای کاهش تعرفه مواد اولیه تولیدکنندگان لوله و پروفیل برای همراهی با دولت خدمتگزار، مبنی بر کنترل و کاهش قیمت‌ها به‌رغم عرضه ورق در بورس فلزات کارخانه‌های تولیدکننده لوله و پروفیل محصولات خود را با کاهش قیمت عرضه کرده‌اند. همچنین قیمت‌ها براساس میانگین چند شرکت استخراج شده و فقط برای اطلاع است.