گروه بورس‌فلزات- روز دوشنبه در بورس فلزات تهران اکثر متقاضیان تالار، مبادلات بورس فلزات را به دلیل دست‌نیافتن به قیمت مناسب دست خالی ترک کردند. به گزارش خبرنگار دنیای‌اقتصاد، روز دوشنبه در تالار بورس فلزات تهران انواع آلومینیوم، ورق و تیرآهن از سوی شرکت‌های آلومینیوم ایران، نورد و لوله اهواز و گروه ملی فولاد ایران عرضه شد.

در گروه آلومینیوم عرضه با تقاضا برابری می‌کرد، اما در گروه محصولات فولادی تنها ورق گرم ۴۹، ۲-۲ نورد و لوله اهواز به فروش رسید و بر سر سایر محصولات فولادی نظیر انواع ورق و تیرآهن مبادله‌ای صورت نگرفت.

براساس این گزارش، ورق گرم ۴۹، ۲-۲ نورد و لوله اهواز در این عرضه که برای تحویل در تاریخ ۳۱/۳/۸۶ در نظر گرفته شده بود، با قیمت کیلویی ۶هزار و ۲۸۵ریال به فروش رسید.

این در حالی است که در عرضه قبلی که در تاریخ ۲۷/۱/۸۶ صورت گرفته شده بود نرخ این محصول برای تحویل در تاریخ ۳۱/۳/۸۶ معادل ۶هزار و ۲۵۰ریال بود که نشان‌دهنده رشد ۳۵ریالی این محصول در هر کیلو است.

برا‌ین اساس، در این روز کاری ۱۰هزار تن انواع محصولات فولادی عرضه شد که تنها ۲هزار تن آن به فروش رسید.

ثبات قیمت آلومینیوم

در گروه آلومینیوم که عرضه‌کننده آن شرکت آلومینیوم ایران بود، انواع آلیاژ‌های آلومینیوم عرضه شد که قیمت آن نسبت به عرضه قبلی که در تاریخ ۲۰فروردین‌ماه سال گذشته صورت گرفته بود، همچنان ثابت بود.