گروه بورس فلزات - قیمت انواع فلزات غیرآهنی در بورس فلزات لندن در تاریخ 16 آوریل نسبت به 13 آوریل افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد قیمت انواع فلزات بین ۵ تا ۳۰۰ دلار در هر تن افزایش یافت.
بنابراین گزارش قیمت خرید نقدی انواع آلومینیوم در تاریخ سیزدهم آوریل یعنی قبل از تعطیلات هفتگی لندن دوهزار و 805 دلار بود.
قیمت این فلز در شانزدهم آوریل با رشد ۵ دلاری در هر تن به دو هزار و ۸۱۰ دلار رسید. براساس این گزارش مس هم بعد از تعطیلات هفتگی با رشد ۱۵۹ دلاری در هر تن با قیمت ۷هزار و ۹۵۹ دلار و ۵۰ سنت خریداری شد. همچنین سرب هم با نرخ دو هزار و ۴۵ دلار به صورت نقدی خریداری شد.
نرخ رشد این فلز طی دو روز گذشته تنی 21دلار بود. براین اساس روی هم با 13دلار رشد در شانزدهم آوریل با نرخ 3هزار و 518دلار در هر تن به صورت نقدی خریداری شد.
فروش نقدی روی در ۱۶ آوریل با قیمت سه‌هزار و ۵۲۰دلار صورت گرفت. این گزارش می‌افزاید: قلع هم طی مبادلات ۱۶ آوریل با افزایش ۱۳۰دلاری در هر تن با نرخ ۱۴هزار و ۴۷۵دلار خریداری شده و با قیمت ۱۴هزار و ۵۰۰دلار به فروش رسید. نیکل هم با بیشترین رشد قیمت که معادل تنی ۳۰۰دلار بود با نرخ ۵۰هزار و یکصد دلار خریداری شده و با قیمت هر تن ۵۰هزار و ۲۰۰دلار به فروش رسید.
این گزارش حاکی است نرخ فروش نقدی آلومینیوم و مس در بورس فلزات لندن در تاریخ 16 آوریل به ترتیب هر تن دو هزار و 811 و 7هزار و 960دلار و 50سنت بود.
میزان موجودی انبار‌های بورس‌فلزات لندن در تاریخ شانزده آوریل معادل ۹۳هزار و ۸۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۸۰۴هزار و ۳۷۵تن آلومینیوم، ۱۷۴هزار و ۶۰۰تن سرب، ‌۳۲هزار و ۲۰۰تن سرب، ۴هزار و ۲۷۲تن نیکل، ۸هزار و ۸۴۰تن قلع و ۱۰۴هزار و ۶۵۰تن روی بود که از این مقدار ۸۷هزار و ۶۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۷۸۵هزار و ۵۲۵تن آلومینیوم،‌۱۶۱هزار و ۶۲۵تن مس، ۳۵هزار و ۸۲۵تن سرب، ۲هزار و ۷۷۲تن نیکل،‌۸هزار و ۶۹۰تن قلع و ۹۱هزار و ۳۰۰تن روی مورد مبادله قرار گرفت.