دیروز در بورس فلزات تهران، جمعا ۵۹هزار و ۴۸۰تن انواع فولاد، مس و آلومینیوم به ارزش ۵۱۵‌میلیارد و۶۶۷‌میلیون و ۶۸۰‌هزار ریال داد‌وستد شد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس فلزات تهران، تالار این بورس در روز چهارشنبه شاهد جمعا ۶۳‌هزار و۸۰ تن عرضه و در مقابل ۳۷۹هزار و۲۰۰ تن تقاضا برای محصولات فوق‌الذکر بود.

این گزارش حاکی است، در روز چهارشنبه در گروه فولاد، در ۷ رینگ معاملاتی جداگانه مقدار ۵۸‌هزار و ۱۸۰ تن انواع محصولات فولادی به ارزش ۴۳۳میلیارد و ۹۹۷‌میلیون و ۱۶۰هزار ریال به صورت سلف معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب۸۱/۹۷ و۱۶/۸۴ درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

همچنین در روز مورد بررسی یک‌ هزار و ۱۰۰ تن از انواع محصولات مسی در ۲رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۷۵‌میلیارد و ۵۱۰‌میلیون ۵۲۰هزار ریال به صورت نقدی داد و ستد شد که از نظر حجم و ارزش ۸۵/۱ و ۶۵/۱۴درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

در گروه محصولات آلومینیومی نیز در یک رینگ معاملاتی مقدار ۲۰۰تن شمش خالص‌هزار پوندی، به ارزش ۶‌میلیارد و ۱۶۰میلیون ریال به صورت نقدی معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۳۴/۰ و ۱۹/۱درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

براساس این گزارش در گروه محصولات روی و کنسانتره نیز هیچ گونه عرضه‌ای صورت نگرفته است.