گروه بورس فلزات- شرکت CSN برزیل در سال ۱۹۴۸ دو سال پس از راه‌اندازی، تولید ورق قلع‌اندود (tinplate) خود را آغاز نموده و حضور فعالی را در بازار از خود نشان داده. و این شرکت همچنان تنها تولیدکننده ورق قلع‌اندود و فولاد بدون قلم (TFS) در برزیل است اگرچه شرکت یوزیمانوس (Usiminas) نیز ورق سیاه تولید می‌کند. اگر نگاهی به صنعت جهانی فولاد بیاندازیم تخمین زده می‌شود که ۴۲ کشور تولیدکننده ورق‌اندود و TFS وجود داشته اما در ۳۴کشور در جهان فقط یک تولیدکننده است که چنین محصولی را تولید می‌کنند.

مشخصه دیگر این شرکت مربوط می‌شود به خط سیر نسبتا پایدار تولید آن به عنوان مثال طی سال‌های ۲۰۰۴-۱۹۹۵ تولید ورق قلع‌اندود و TFS در جهان بین ۴/۱۵ تا ۷/۱۶میلیون تن بود. اما اکثر کشورهای تولید کننده میزان تولید خود را کاهش دادند؛

در ژاپن کاهش شدید ۲۹درصدی و در آمریکا ۱۸درصدی مشاهده شده است.

سایر کشورهای صنعتی نیز حتی کاهش بیشتری را تجربه کرده‌اند خصوصا در استرالیا شرکت Blue Scope در سال ۲۰۰۶ اعلام کرد که تولید ورق قلع‌اندود خود را کاهش خواهد داد.

از طرف دیگر کاهش قابل ملاحظه‌ای در چین (۵۲۲درصد) و هند (۱۹۰درصد) طی دوره ۲۰۰۴-۱۹۹۵ رخ داده است.

آمریکای لاتین نیز همانند گذشته میزان تولید یکنواخت ۴/۱-۳/۱میلیون تن خود را حفظ کرده است.

تولید ورق قلع‌اندود و TFS برزیل حدود ۷۰درصد کل تولید آمریکای لاتین است که پس از آن آرژانتین (۹درصد)، ونزوئلا (۸درصد)، مکزیک (۶درصد)، کلمبیا (۴درصد)، شیلی (۳درصد) را تشکیل می‌دهد.